kan man finde ud af tlf. nummeret fra den der ringer på voicemail

hej

Der er flere der har indtalt på min voicemail på mobilen. Jeg kan ikke høre deres tlf. nummer (som de nævner) og jeg vil derfor gerne kunne se deres tlf. nummer. Kan man "spore" samtalen (altså tlf. nummeret)?

mvh

Peter Frandsen

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

hvis du ved hvornår de har ringet kan du i din telefon se en liste over ubesvaret opkald, der kan du finde telefon nummeret.

hvis det er forde din telefon her været slukket så har du sansynlig vis fået en sms med at der er nogen der her ringet til dig, der i står telefonnummeret også.

tak for dit svar..

mobilen var slukket, der kom en sms lige da jeg tændte den igen, men der var kun tlfnummeret fra voicesvareren. Der var ikke en sms der viste telefonnummer på dem der ringede.... mærkeligt for i gamle dage, dvs et par måneder siden kom der beskeder fra dem der havde ringet når jeg tændte mb igen

mvh peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, peter.

jeg vil sige at det var et hemligt nr, der har ringet til dig så.

jeg har så sendt som i går fået sådan en sms med at der er nogen der har haft ringet til mig og der står telefon nummeret i.

men jeg har jo også slået voicemail fra, så det kan også være det der er forskælden.

hvordan slår man voicemailen fra?

kh

peter

Omdømme 3

Det kan du gøre ved at ringe til TDC,

eller ved a slå vidrestilling fra i din telefon,

hvis du ikke selv kan finde det, så skriv lige hvilken telefon du har så kan det være at jeg eller en anden bruger ved hvordan man gør i din telefon.

det er en sony ericson T280i

...of tak for din hjælpsomhed

kh

peter

Omdømme 3

Hej, det var da heldigt, jeg har selv haft sådan en.

du skal klikke, Menu >> Opkald >> Opkaldsindst. >> Vidrestil alle opk. >> Deaktiver alle.

håber det virker for dig,

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P