Er man "bundet" til mediaplayer?

Jeg vil gerne vide om man 100% er bundet til Windows Media Player, for der er godt nok et mega træls program, ville gerne hvis jeg kunne afspille downloaded musik i WinAmp, det er så meget letter at finde ud af. ved godt man kan streame, det er ikke der mit behov er, har nemlig ikke net adgang i campingvognen og vil heller ikke have det. Skal ikke arbejde kun høre god musik.

WinAmp er så meget lettere at bruge og "blande" musikken er også meget lettere, er der slet ingen mulighed for at dette kan lade sig gøre??? Hader Media Player, er ikke stabil nok.

herum79

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Jeg har kopieret alle mine gamle CD'er ind på min PC, afspiller dem via winamp, ville jo gerne blande dem med noget nyt, fra TDCplay. Men det kan jeg forstå at det ikke kan lade sig gøre.

herum79

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Har du media Player på din computer kan du godt spille musikken i winamp.

der kan dog være problemer når du skal forny licensen, men når den tid kommer skal du bare spille at af nummerene i media player.

Hvordan gør man det, rent praktisk, har prøvet, men den vil ikke spille de filer fra TDCplay?????

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tror det er noget med at man ikke må vide at man ikke kanHumørikon med tunge.

nej du skal først spille din musik i Media Player, når det så er gjort skulle det virke i Winamp, og andre player.

jeg har ikke selv prøvet, men jeg ved min søster har brukt Winamp til Play musik.

jeg har ikke selv play til PC så jeg kan ikke tæste det for dig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Hej

Winamp. kører fint med TDC Play musik hos mig

Hilsen

Anker

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@