Svar

Måling på forbindelsen

Jeg ringede her idag til den private hotline og fejlservice omkring mit internet der blev ved med at miste forbindelsen (i 5 sekunder 3-4 gange om dagen) og han satte en afmåling på min forbindelse.. det sjove er bare, at jeg på intet tidspunkt fortalte ham, hvor jeg boede, hvilken forbindelse det var, eller noget andet... hvordan vidste han det? jeg ringede godt nok fra en tdc mobil, men den er ikke en del af den hometrio pakke som han skulle kigge på.

icon

Bedste svar af miela1 15 januar 2011, 20:37

Hej,

Ja, hvis han har været lidt kreativ, er det muligt at se hvilket abonnement du har ud fra det mobil nr du ringer fra, men jeg tror da ikke det er normal parkis, for du kunne jo bruge din nabos telefon.

nå men for at komme il det problem du har, ville det så ikke være bedre at du skriver her hvilken router du har,

så kunne du jo være heldig at der er en "Nørd" som mig der kan hjælpe dig.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, hvis han har været lidt kreativ, er det muligt at se hvilket abonnement du har ud fra det mobil nr du ringer fra, men jeg tror da ikke det er normal parkis, for du kunne jo bruge din nabos telefon.

nå men for at komme il det problem du har, ville det så ikke være bedre at du skriver her hvilken router du har,

så kunne du jo være heldig at der er en "Nørd" som mig der kan hjælpe dig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Så vidt jeg husker når man ringer op til et af tdc's servicenumre så bliver man bedt om at indtaste det telefonnr. henvendelsen drejer sig om og afslutte med #. Derefter indtaste et tal alt efter hvilken service man ønsker. Jeg har selv engang hvor jeg fejlmeldte min fastnettlf ringet fra min mobil, hvor jeg hurtigt fik en melding om at linien var ok, hvor efter jeg spurgte hvordan han kunne se det når jeg ikke havde oplyst mit telefonnummer. Svaret var: "Nummeret det står her på skærmen, for det har du selv tastet ind, da du ringede op". Efter nærmere eftertanke måtte jeg give manden ret.

Så mon ikke det var derfor at man vidste hvilket telefonnummer der i dit tilfælde var tale om?

Jeg spørger bare.Meget glad humørikon

Jeg indtastede hverken den eller den anden oplysning der blev bedt om, da jeg ikke kunne huske nummeret, og opkaldet intet med min mobil havde at gøre. det ser dog ud til at problemet er ved at blive løst, får et opkald om 45 minutter fra en tdc teknikker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)