Mails overføres til f.eks. memory nøgle

Jeg har en hel del mails liggende i forskellige mapper inde på TDC mail og vil gerne have dem gemt på min flytbare nøgle til brug for senere dokumentation m.v. Det er nemmere end at udskrive dem alle sammen. Jeg HAR forsøgt at kopiere til usb nøglen uden held. Hvad gør jeg?

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er muligt afhænig af hvilket mail program du bruger, så det vil være en god ide at fortælle hvilket mail program du bruger.

Det er TDC´s mailprogram webmail.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så kan du ikkeTrist humørikon

men du har 2 andre muligheder.

det jeg tror ville passe bedst på hvad du vil er at skrive dem ud som PDF filer, og så gæmme PDF filerne.

den anden som også vil være en god løsning er at bruge Windows Live mail til at hente dine mails på computeren,(så vidt jeg husker gemmer den mail som indevioelle filer) så kan du lave backup af dine mails over på en USB nøgle.

skal du have hjælp til at bruge en af de løsninger så skriv bare igen så vil jeg forsøge at hjælpe.

Omdømme 3

Hej,

For godordens skyld kommer jeg lige med en vejledning til hvor dan du udskriver som PDF filer.

Du åbner udskriv(Ctrl + P).

så vælger du Adobe PDF som printer, hvis du ikke har Adobe PDF kan CutePDF også bruges(http://www.cutepdf.com/download/CuteWriter.exe) eller som alternativ Microsoft XPS Document Writer**

Udklip.PNG

når du så har valgt den "Printer" du vil bruge klikker du udskriv.

Så kommer der en Dalog box op hvor du så skal vælge hvor du vil gæmme din fil(ligesom hvis du vil gemme et dokument i Word) her vælger du så hvor du vil gemme den og hvad den skal hede. klikker gem.

det var det.

**Microsoft XPS Document Writer gemmer ikke som PDF men som XPS filer, som kun kan åbnes i Windows 7 og muligvis Vista.

Hej

Det var et genialt tip Miela1 kom med der. (Det viste jeg ikke)

Jeg har altid kopieret indholdet af en mail ind i et worddokument og gemt det på computeren. Fordelen ved det er at der kan rettes i word-dokumentet, det kan du ikke i xps-dokumentet.

Du kunne også oprette en gmail-konto og videresende dine mail til den konto, istedet for et memorystik.

Ellers vil jeg give Miela1 ret. Hvis du indstallerer Windows Live mail på din pc, behøver du ikke logge på nettet for at se post.Glad humørikon

Omdømme 3

Hej, MajaH.

Ja, de er en god måde at gøre det på.

også det at hen skriver at han skal bruge det som senere dokumation, og så er det jo viktig at kunne vise at de ikke er redigeret, og jeg kan ikke finde en bedre måde at gør det på end at gemme dem som et uredigerbart dokument.

Hej

Av - Det må være det der gen, der svigtede, så jeg ikke fik læst spørgsmålet. Sorry.

Godt der er nogle der er vågneBlinkende humørikon

Tak til alle der har budt ind med løsninger på mit problem. Jeg vender tilbage når jeg har haft lejlighed til at afprøve de anviste løsninger.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)