mails med links, kan ikke åbne links

• 0 kommentarer
hvis der er en link på mine mails, siger systemet: handlingen er annulleret pga. begrænsninger på computeren, dette har jeg  aldrig oplevet før og kan ikke finde ud af at komme videre.

Hilsen ol

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvilket mailprogram, hvilken browser?

Den hyppigste årsag er at din mail er blevet konverteret til ren tekst og ikke vises som HTML.

Tjek at du har valgt en standardbrowser til åbning af link. (Det ved jeg godt at du har haft, for ellers ville det ikke have virket tidligere, - men når det ikke virker nu, så må der jo være sket et eller andet.)

Er det IE du bruger, så tjek således:

Start Internet Explorer. I menuen klik på "Funktioner", klik på "Internetindstillinger", klik på "Programmer", og klik på "Benyt som standard".

Se screendump på dette link:

http://bildr.no/view/813772

Mvh FN ;-)

jeg har fulgt din anvisning, min internetindstilling ser rigtig ud, bortset fra (benyt som standard) er mat grå, så jeg ikke kan aktiverer den. ol

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Den er mat fordi du i forjen har valgt IE som din standardbrowser. Så hvad det angår er tingene i orden.

Mvh FN ;-)

hvis der er en link på mine mails, siger systemet: handlingen er annulleret pga. begrænsninger på computeren, hvorfor? hvad har jeg gjort forkert?

Vh. Bo

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P