Svar

mails kan ikke sendes og modtages mere

jeg kan ikke sende mails eller modtage dem  og gå ind  og ændre smtp til asmtp kan jeg ikke finde ud af. når jeg går ind på outlook expres kommer det ikke noget op af de dele at testen som supporteren har skrevet såsom konti ,..post ,..pop3.mail.dk osv.,kan man få lidt grundig hjælp..

v.h. agnethe

icon

Bedste svar af Angelika 20 oktober 2010, 09:44

Hej

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Hvis du forsat har problemer med at sende mails, høre jeg gerne fra dig.

Jeg vil dog bede dig om, at beskrive hvilken fejlkode du får,  når du prøver at sende en mail. Fejlkoden starter oftes med 0x800ccc...

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Se original

27 Kommentarer

hej

jeg kan heller ikke sende mail pt. har haft det sådan i en uges tid jeg har ellers ikke haft problemet før

er der ændret noget et sted hos tdc

Jørgen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Hvis du forsat har problemer med at sende mails, høre jeg gerne fra dig.

Jeg vil dog bede dig om, at beskrive hvilken fejlkode du får,  når du prøver at sende en mail. Fejlkoden starter oftes med 0x800ccc...

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Tak for dem noget sene henvendelse godt at jeg ikke skal leve af at vente på svar som ingen i tdc kunne løse

ringede til Microsoft og i løbet af 3 min var det lyst men det var en tdc sag

Jørgen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej j-kristen

Tak for feedback  Ligeglad humørikon

Og så vil jeg bemærke, at jeg er meget enig med dig. Der skal bestemt ikke gå så lang tid.

Vi bestræber os - Det skulle helst være sådan at de andre kunder hjælper dig. Kunde til Kunde forum.

Nogle ting, er ikke muligt for kunder at svare på og nogle ting, hører ikke til på et forum. Vi har ikke kapacitet til at yde "Personlig" support. Men det er dit indlæg ikke også bør der ligge svar meget hurtigere. Det går bare ikke altid som præsten prædiker. Vi forsøger os at gøre det bedre fremover.

Hilsen

kan ikke få mail frem. Har tdc lavet om, så jeg skal udfylde alt muligt crap for at fortsætte med at bruge tdc mail? Har log ind og det hele.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bom

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, så at du kan læse dine mails igen. Ud fra din beskrivelse, kan jeg ikke se hvor fejlen opstår, men jeg vil bede dig om at logge ind på din mail, med dit brugernavn og  password via linket her:

http://mail.tdc.dk/

Fejlen kan også skyldes at mailadressen ikke er tilknyttede til dit login, derfor vil jeg bede dig om at tjekke det:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Jeg har et lidt lignende problem: Jeg modtager kun mails, når PC´eren er åben.

Jeg løste mit problem på den måde som beskrevet at tdc

udgående post som  asmtp

derefter gå ind i flere indstillinger - og server til udgående post - sæt flueben i serveren til udgående post. denne indstilling har tdc ikke på deres hjælp

og så i avanceret server til indgående post  -  110  og til udgående 587

udover forstår jeg ikke at tdc laver om på noget der virker uden at fortælle den der bruget det

Jørgen

Håber det virker

For ca en uge siden kunne jeg pludselig ikke sende mails mere (har en gratis mail konto hos Telenor, gammel Worldonline). Har haft talt med både TDC og Telenor kundeservice et par gange. Den sidste jeg talte med hos TDC var meget behjælpelig, men problemet blev ikke løst. Det er vist fordi der er blevet ændret i serveren, så man ikke kan have andre mails end TDC. Får denne fejlmeddelse når jeg prøver at sende 5.7.1 authentication needed, relaying denied, see http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23430

Har så prøvet at få den mail jeg fik med mit TDC bredbånd opsat på min Mac - uden at det virker. Er der nogen der har en idé?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, BWO

Det er rigtig at du ikke længere kan sende mails fra en anden udbyder i gennem TDC server, og derfor skal du selvfølig bruge Telenors sever.

http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/bredbaand/opsaetning/email-og-hjemmeside/index.aspx

Med Din TDC mail skal du lige prøve at opsette den igen efter TDC opsetnings guide.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370.

Hvis din TDC mail stadig ikke virker, skal du bare skrive igen.

med hensyn til din mail ved anden udbyder skal du kontakte din udbyder.

Hej igen,

Det var sådan den var sat op i sidste uge og hvor det virkede fint. Den medarbejder jeg endte med at tale med hos TDC, ringede til en kollega hos Telenor kunderservice og de blev enige om at det er TDC's server jeg skal bruge til udgående post, så det har jeg så også prøvet og det virker heller ikke.

Har også prøvet at benytte opsætnings guiden, men så laver den rav i min anden konto.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er sådan det skal settes op, Du simpel hen fået forkerte oplysninger af TDC medarbejderen, TDCs server til udgånde post godkender kun mails sendt fra et TDC domæne, så der er ikke rigtig andre måder at gøre det på.

Jeg ved ikke rigtig noget om MAC så jeg ved ikke hvorfor det laver rav i din anden konto, så der kan jeg kun råde dig til at vente og håbe på at der en en MAC bruger der kan hjælpe dig,

men at det er den måde dine mail adresser skal settes oppå er jeg ikke itvivl om.

Omdømme 3

Hej igen,

Jeg fik lige en ide.

Du kan jo oprette en Gmail, da du kan bruge googles server til både mails fra TDC, telenor og hvem du ellers kunne have mails ved.

Hej.

Jeg kan pluselig ikke modtage eller sende mail.

fejl=Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10053, Fejlnummer: 0x800CCC0F

Hej kest

Tak fordi du har sat fejlkoden.

Jeg vil anbefale dig at se din opsætning efter. TDC har forandret noget i opsætningen.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke. Og husk lige Ja til godgendelse.:D

Hjælper det på problemet? 

Her er et link til en løst tråd med samme problem. /t5/Bredb%C3%A5nd/problemer-med-windows-live-mail-2011/m-p/64297

Hej igen.

Jeg har stadig ikke løst mit problem ,  Jeg har rettet alt som i skriver og jeg har tjekket data med en anden computer som virker på denne linie.

ham som skriver TDC`s virus skanner , hvad har han gjordt? Kenth

Hej. så lykkes det.

Flueben inde i TDC  virus program som skål fjernes.Glad humørikon

Skønt Kerst

Kan jeg lokke dig dil at skrive stien til hvor det er de fjerner det flueben.

Så kan andre brugere læse i tråden der er mere en en løsning til et problem.

På forhånd tak!Glad humørikon

Hej.

TDc virus program =først indstillinger og så netværksforbindelse og så programstyring og Outlook Expres flytte flyeben til tillad.

Den bedste jeg kan beskrive det på, er ikke computer nørdt . Kenth

Tusind Tak, Kenth -

Alletiders.

Glad humørikon

Hej TDC.

Jeg kan ikke sende mine mail igen - Fejl hos jer igen.

Mange hilsner

Ulla

Hej Ulla

Jeg har allerede svaret dig her: /t5/Bredb%C3%A5nd/sende-og-modtage-mail/m-p/89039#M12430

Dette er et kunde til kunde forum. Det vil sige det er andre kunder der skal gætte sig frem til hvordan du kan få svar på dit spørgsmål.

Du skriver ikke noget om hvad du har prøvet af det der står i den anden tråd og heller ikke om du har prøvet nogle af de råd der stå her.

Det vil sige at andre kunder skal bruge tid på at spørge ind til hvad dit proplem igrunden består af. Jeg tvivler på at fejlen ligger hos tdc, men jeg tror at du har forkert opsætning, hvis det er i dit mailklient du har problemmer. Det kan jo også være på din webmail, men det er også bare noget jeg gætter mig til. Der kan det være en mail der ligger i din udbakke der blokerer for andre mail du prøver at sende,. Jeg kunne også gætte mig frem til at det kunne være du fik en fejlmeddelelse. Det kunne jo også være at du har en freemail, som er under afvikling, men det lyder nu ikke sansymlig, fordi du kan modtage, selvom du har fundet en tråd hvor overskrifter siger at du hverken kan modtage eller sende.

Som du ser kan der være alverdens ting der gør at du ikke kan sende (og måske modtage??) Du skriver desværre ikke nok til, at andre kunder kan give dig et kvaliseret svar. Derfor vil jeg råde dig til at ringe til tdc. .

Du ønskes en god fredag.

jeg er utrolig glad for de forskellige indlæg og læser dem med alt respekt og de fleste ting løses ::

Hej agnethe

Tak for din søde kommentar.

Det er din tråd, så hvad er det for noget der ikke er løst?

tak jeg har fået problemet løst Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P