Mails fra Sendt-mappen forsvinder under flytning til undermapper

• Cas
  • 0 kommentarer
Det sker jævnligt, når jeg flytter mails fra Sendt-mappen til nogle af mine undermapper, at de "forsvinder".

Jeg får kvitteringen, at mailen er flyttet til den valgte undermappe - men den er der ikke. Og den er heller ikke længere i Sendt-mappen = den er simpelthen forsvundet.

Det sker ikke hver gang - men jævnligt. Kan ikke finde noget mønster (kan dreje sig om mails med eller uden bilag - til flere forskellige undermapper)

Jeg anvender Mail via MitTDC (det er formentlig det I kalder Webmail)

Er der en løsning / forklaring på, hvor mine sendte mails bliver af ??

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Cas

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne kigge nærmere på dit Mit TDC Login, da jeg tror vi er nødt til at fejlmelde det.

Hvis du sender en PM (Privat meddelelse) til mig, med brugernavn, password og hvilken undermappe det drejer sig om, så vil jeg kigge på det og vende tilbage til dig.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej

Da jeg er ny bruger på TDC Forum, har jeg læst mig frem til, hvordan jeg opretter en PM.

Det eneste jeg er i tvivl om er, hvad jeg skal skrive i Modtagerfeltet (Send til), når jeg skal skrive til dig ("bare" Martin - eller  ??)

Det er ikke kun 1 mappe det drejer sig - jeg har oplevet det med 1-2 mapper mere.

Men i virkeligheden kan det jo dreje sig om mange mapper.

Skal jeg afteste på samtlige mine undermapper, eller ??

Mvh

Cas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)