Mails forsvinger fra indbakke

Kære TDC mail

Jeg har længe haft TDC mail hos jer og været tilfreds. Men nu er mailen begyndt at slette mails som er mere end en uge gamle. Hvad kan dette skyldes? Jeg kan se i indbakken fra der er mails fra 30-04-2012 og så springer den til 18-10-2011. Så jeg mangler alle mails i mellemlæggende periode.

Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak

5 Kommentarer

Hej ClassMan

Det er ikke TDC du skriver til her. Det er et Kundeforum. Jeg er også kunde

Har du ved en fejltagelse kommet til at åbne din mailklient(mailprogram) på din pc, så det program har hentet dine mail.

Er din mailbox for fuld?

Tjek om der skal slettes mail for at der kan være plads til nye. Tøm også papirkurven og spam mappen.

Hej

jeg har også lige opdaget at mine mails fra 4. og 5. maj er pist væk. Jeg henter også mail 'hjem' men min Outlook Express er indstillet til 'Leave message on server'. Og det er kun de to dage.

Jeg vil da også meget gerne have mine mails tilbage.

Mvh

Helle, Møn

Hej Helle

MrsThatcher skrev:
Hej

jeg har også lige opdaget at mine mails fra 4. og 5. maj er pist væk. Jeg henter også mail 'hjem' men min Outlook Express er indstillet til 'Leave message on server'. Og det er kun de to dage.

Jeg vil da også meget gerne have mine mails tilbage.

Mvh

Helle, Møn

Ja det kan jeg da godt forstå.

Har du overvejet at skippe Outlook Ekspress. Det er et ælgammelt program og det bliver ikke længere opdateret fra Microsoft side, så det er ikke et sikkert program at have på sin pc.

Da jeg ikke ved om du har været inde og tjække om du har en overfyldt postkasse, kan jeg desværre ikke hjælpe mere.

Hej Professor:-),

nej min postkasse er ikke fyldt op,-langt fra. Jeg har netop talt med TDC og de var lutter spørgsmålstegn, men tilbød at undersøge sagen nøjere og kontakte mig telefonisk allerede i morgen formiddag.

Jeg skal nok melde tilbage, når jeg har nyt.

Mvh

Helle

Glæder mig til at høre nyt ekx. British prime minister. ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)