mails forsvinder i indbakke efter den 1. hver anden måned

• hhk
  • 0 kommentarer
Hvorfor forsvinder mine mails? Det skete den 1. nov. og nu igen her til den 1. januar.

Har udvidet mailboksen, så der skulle være plads nok.

4 Kommentarer

Vi har samme problem. Alle mails i indbakken forsvandt engang i oktober og nu igen i dag d. 4. januar 2011. Vi bruger vores mail meget og vil overveje en anden udbyder, såfremt det opstår igen...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hhk

Hvis det er på Webmail/Mailboks din post forsvinder, det kan jeg ikke rigtig svare dig på. Hvis du bruger en mailklient/postprogram så henter du din post ind på din pc, og så kan du da gemme den der. Så undgår du da i det mindste at den pludselig forsvinder ude på Webmail.

Hej

Jeg suplerer lige KPN's svar.

Hvis du bruger et post program, kan du sætte postprogrammet til at gemme en kopi af meddelelsen (mailen) på din webmail i et antal dage. Hvis du skulle komme til at slette dine sidst hentede mail på dit postprogram, har du muligheden for at få dem tilbage, via adgang til webmail.

Det sker for mig, at jeg får trykket på en forkert knap.Blinkende humørikon

opsætning+gemkopi-2.jpg

Nå ja hhk og bilersiat   

Jeg glemte at sige, hvis det er på webmail, skal du huske med jævne mellemrum at tømme din webmail for mail. Også papirkurven. Hvis du ikke gør det begynder dine mails at forsvinde. (bilersiat: Du kan måske gå ind i indstillinger og forhøje din mailbox-kapacitets, hvis du ikke har gjort det.)

Klik på mapper i indbox på webmail, så kommer der en oversigt frem, hvor meget du har i dine mapper. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)