Mailproblemer


Hej, jeg bruger IncrediMail og har fået "rodet" lidt for meget i mine indstilinger, således at jeg har mistet mit password.

Jeg har prøvet at lave en "password recovery" men får ingen forbindelse til mailserveren.

 

Er der nogen anden mulighed for at få mit password, som jeg desværre har glemt?

 

mvh

Susanne

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Trine119

Velkommen til TDC-forum

Hvis det er dit password til din TDC-mailkonto du har mistet er der to muligheder for få et nyt password til din mailkontoopsætning.

Hvis du har oprettet adgang til webmail, kan du med dit tdc login gå på webmail og selv oprette et nyt password. Hvis du ikke har den mulighed, så er der ingen anden udvej end at kontakte tdc-support på tlf. 808008047, og bede om at få tilsendt et nyt password.

Jeg håber at svaret kan hjælpe dig, ellers vender du tilbage igen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)