Mailopsætning på Iphone 4

• 0 kommentarer
Hej.

Hvordan opsætter jeg min tdc mail på min Iphone 4.

Jeg har fuldt opsætningen her på siden slagvisk, og den virker også fint, når jeg modtager mail.

Men jeg kan ikke sende fra samme konto.

Jeg har udover min tdc konto, også en Exchange mail, fra mit arbejde. Kan det være den der går ind og konflikter ???

På tdc mail, har jeg en primær server der hedder: asmtp.mail.dk, men har også en anden SMTP server, der hedder: relay.tdcmail.dk, men når den bliver slået til, så sker der slet ingen ting.

Jeg får en fejlmeddelse når jeg prøver at sende en mail, der hedder: Der er anbragt en kopi i udbakken Modtageren blev afvist af serveren, fordi den ikke tillader relay-forsendelser.

Håber der er nogle der sidder inde med nogle guldkorn. :-)

3 Kommentarer

Hej,

Har du sat feltet "Godkendelse" under indstillingerne for SMTP-serveren til at være "Adgangskode"?

Mvh Dennis

Hej Dennis.

Ja den står som det du har skrevet. Men kan se, den både mangler brugernavn, og adgangskode.

Har nu prøvet at sætte brugernavn og adgangskode, fra indgående server, men det nytter ikke noget. Den kommer nu frem og siger, at adgangskode eller brugernavn er forkert. :-(

Det kan selvfølgelig også være porten, som er problemet. Prøv evt. at skifte den fra 25 til 587 og se om det ikke hjælper.

Mvh Dennis

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P