Svar

Mailhjælp

Sidst i oktober opdaterede min kone og jeg vores live mail til 2011.

Umiddellbart derefter kunne vi kun modtage.

Dagen efter kunne jeg det hele på min computer, men min kone kunne stadig kun modtage.

Jeg syntes jeg har prøvet alt: Ringet til TDC - Brugt alle de vejledninger jeg kunne finde på nettet.

Vi har samme brugernummer og password men forskellig mailadresse.

Vores konti er ens, undtagen mailadressen.  Og hvergang får hun denne besked:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Annie's. Der blev angivet en forkert adgangskode. Næste gang du sender eller modtager meddelelser, bliver du bedt om at angive dit brugernavn og din adgangskode til denne konto.Serverfejl: 0x800CCC90Svar fra server: -ERR invalid user name or password.Server: 'pop3.mail.dk'Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC92Protokol: POP3Port: 110Sikker (SSL): Nej 

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Annie's. Der blev angivet en forkert adgangskode. Næste gang du sender eller modtager meddelelser, bliver du bedt om at angive dit brugernavn og din adgangskode til denne konto.
Serverfejl: 0x800CCC90Svar fra server: -ERR invalid user name or password.Server: 'pop3.mail.dk'Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC92Protokol: POP3Port: 110Sikker (SSL): Nej

Hvergang jeg så genskriver brugernummer og password tygger PCen lidt på det men kommer med samme besked.

Jeg har på fornemmelsen at der er et eller andet der skal nulstilles, fordi jeg har rodet så meget.

Gode råd modtages med kyshånd.

icon

Bedste svar af Schj_tt 19 november 2010, 16:58

Haløjsovs.

Den var lige i skabet.

Nu fandt jeg familiens mailadresser.

Endnu engang tak.

Bruno.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Schjøtt

Du skal først kontrollere postkontoopsætningerne på begge PC'er er som følgende:

Brugeroplysninger: Dit navn og mailadresse

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587 (ændres fra port 25 )

E-mail brugernavn på din PC: mailadresse 1

E-mail brugernavn på fruens PC: mailadresse 2

Pasword er gældende password på begge PC'er

Marker: Husk adgangskode

Marker: Serveren kræver godkendelse.

Hvis det er password der er problemer med kan du ændre dette hvis du har adgang til Mailboks/webmail:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=26011

Er du i tvivl om noget så vend endelig tilbage hertil

Hej KPN.

Jeg havde på fornemmelsen at de råd jeg ville få i starten var noget jeg havde styr på.

Nu har jeg kontroleret mit password og det var OK, ellers kunne jeg jo ikke lokke på.

Har du flere ideer så er jeg nysgerrig.

Omdømme 2

Hej

Er du nu helt sikker på at det er det rigtige password du bruger, for efter fejlmeldingerne er der problemer med  enten brugernavn eller passwor  Blinkende humørikon

prøv at læse dette link: /t5/Bredb%C3%A5nd/ops%C3%A6tning-af-outlook-2007-koder-virker-ikke/td-p/4979

Hej KPN.

Så var der BINGO.

Jeg prøvede at spole tilbage i hukommelsen. Skriv mit gamle password og så var den der. Nu vil jeg så gerne forbedre mit password for denne konto og det er nok det jeg har rodet med uden at have helt styr på hvad jeg lavede.

Kan jeg ikke det?

Omdømme 2

Hej igen

Du kan sagtens selv ændre password til mails. Prøv at se det link i mit første svar, og hvis du ikke har oprettet Mailboks/webmail så prøv at se dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret

Hvis du har TDC-mailadresser og hvis du har adgang til mailboks og har oprettet ekstra mailadresser, så er det intet problem i det. Så login direkte via "mit TDC" på Mail. Hvor du i menuen indstillinger kan gå ind og skifte password.

Hejsa igen

Jeg har prøvet at følge din vejledning om password,men der er noget jeg ikke forstår.

Helt fra starten fik vi af TDC et brugernummer og et password. Vi oprettede så hver en mailadresse, men min kones og sønnes mailadresse kan jeg ikke finde når jeg lokker på selvbetjening.

Jeg vil jo gerne have det samme password til alle tre mailadresser og hvis nu sønnen og konen vil have en ny mailadresse,så kan jeg ikke ændre det for hvor er de? Her i familie er det kun mig der roder når der skal laves noget om.

Nåh - men konen's mailprogram kan sende og modtage nu og det var problemet fra starten.

Jeg er vist noget af en roderøv. Glad humørikon

Jeg prøver at rode lidt videre.

1000 tak for hjælpen.

Jeg fik hvad jeg kom efter

Hilsen Bruno.

Omdømme 2

Hvis det er på samme kundenummer og samme password, så mener jeg at det er noget med at de skal tilknyttes Selvbetjening og bredbåndsabonnementet. Jeg kan ikke helt eksakt huske hvordan fremgngsmåden er. Jeg har selv tilknyttet flere mailadresser til min TDC-mailboks, men det er laaang tid siden jeg gjorde det, og så er der lige det med hukommelsen. Men prøv at gå ind på TDC hjælp supportsiderne under mails og tilknytning af mailadresser, oprettelse af mail. Jeg ved der er en del hjælp og links netop om dette.

Vi kan da også lige håbe at der er andre der har hjælp til netop dette.  -Så kom lige med lidt hjælp Glad humørikon

Omdømme 2

Fandt lige dette, prøv at se om det var noget: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25149

Haløjsovs.

Den var lige i skabet.

Nu fandt jeg familiens mailadresser.

Endnu engang tak.

Bruno.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@