MAILBOX ER TOM!!

Hjælp!!

Da jeg i dag logger ind på min mailbox, er den tom og skriver "fejl 501" - panik? Er der nogen, der ved, hvad der er galt? Jeg har en del vigtige mails - der nu er totalt forsvundet......

Tulle

12 Kommentarer

Samme her - tror det er en TDC fejl, som nok rettes SNART

Ja det må vi da håbe - men trods alt rart at vide at det ikke kun er mig, der har et problem!!

Har samme problem - er altid noget man ikke er ene om dette. Det er umuligt at komme i gennem til TDC!!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har lige været ramt af en kort driftsforstyrrelse på nogle af vores mailbokse, ikke alle.

Det gav sig udslag i en fejl 501 på Webmail, og et afvist password, hvis man benyttede en mailklient.

Det ser dog ud til at fejlen er rettet igen, det er i hvert fald ikke længere muligt for os at genskabe fejlen.

Denne fejl resulterede også i et stort antal henvendelser til vores Hotline, hvilket er grunden til at man ikke har kunnet komme igennem.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Er det også (gamle) netbasis mailbokse der er tale om hos I andre? Min Bredbåndsadresse virker nemlig, men netbasis ikke.

Forøvrigt kan det ikke passe at I ikke kan komme igennem til kundeservice. Jeg har lige læst at de har haft en ny fyringsrunde, - FORDI DER IKKE KOMMER SÅ MANGE OPKALD LÆNGERE!!!!!  Vidste virkelig ikke om jeg skulle le eller græde da jeg læste det! 

Ja der var jeg lige hurtig nok.

Mit virker igen. Tak Glad humørikon

Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der har problemet. min mailbox siger fejl 501, og er tom. Skal jeg mon bare vente se?

Omdømme 2

Hej puttenas

Tråden du har fundet her, er over et år gammel.

Men det ser faktisk ud til, at være samme fejl vi er ramt af igen, og vores driftsfolk er i fuld gang med fejlretningen.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus -  TDC

Hej! Det er rart at vide, at jeg er ikke det eneste med fejl 501.  Troede, at jeg har fået en af virus forleden dag, der har slettet alle mail og adressebog.  Håber, at problemet bliver løst snart. :-)

Jeg får ikke fejl 501, men jeg mangler stort set alle mails fra før 7. januar !!!

Kan godt komme ind på min mail, men alle mine mail i indbakke er væk. ( bruger ikke andre programmer). Er det noget der kommer op og køre igen eller hvad??? Havde nogle ret vigtige mail

Omdømme 2

Hvis der mangler mails efter nedbruddet, vil jeg bede jer kontakte Hotline, for at få det fejlmeldt individuelt.

Kontaktinfo kan findes her - www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8