Mailbox fyld, men tømt?

hej.

jeg forstår ikke min mailboks er fyldt. Har tømt en del og der står den kun er 15% fyld. Alligevel for jeg daglig mail om at en af mine foldere er brugt op. Jeg har tjekket alle mine mapper, der er ikek noget der fylder, helelr ikke tunge bilelde filer. Jeg forstår det ikke. Mvh Tanja Schrøder

5 Kommentarer

Hej TanjaSchrøder

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Der ligger heller ikke nogen mail i papirkurven og i spammappen - vel?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tanja

Som det fremgår af dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=8264 , kan beskeden også skyldes, at du har for mange mails i dine mapper eller at grænsen for størrelsen på mails, der kan modtages, er for lav.

Mvh

Stephen

Hej Maja. Tak for indlæg!

nej dem tømmer jeg hele tiden.

Mvh

Tanja

Hej Stephen

Tak for indlæg!

Jeg har fået opgraderet min mailboks og der står at den kun er 15 % fyldt.

Jeg kikkede i en af mine mapper hvor jeg gemmer vigtige mails. Det er den eneste mappe der er tunge mails i. Jeg har bare før være obs på f.eks billede mails med mange Mb og slettet dem så hurtigt jeg kunne. Men måske den nævnte er for fyldt. Jeg prøver om det kan være den og vender tilbage.

Mvh

Tanja

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tanja

De 15% er en måling af datamængden i mailboxen. Du kan derfor godt have for mange mails liggende, selvom mailboxen kun er 15% fyldt. Måske er det, der er problemet?

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)