Mailbox fuld (message count)

Hej

Jeg får beskeden i overskriften.

Jeg bruger windows live mail, og har ca 200 mails liggende, det burde ikke være et problem ?

Jeg loggede ind på mit tdc for at finde den i beskeden omtalte webmail, men får bare muligheden for at oprette en ? Jeg har mig bekendt heller ikke oprettet en, men det er længe siden jeg startede med tdc, så meget kan være glemt ;-)

Men hvad er problemet ?

3 Kommentarer

Hej benlebum

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Du skal starte med at gå ind på webmail, http://mail.tdc.dk. Klik på mapper ude til venstre, for at få et overblik over hvilke mapper der er mail i. Husk at se efter og slette i papirkurven og i spammappen.

Der kan i prinsippet være lige så mange mail i dit postpogram, som der er plads på din pc. Hvis det er en tdc-mail konto du har sat op i dit postpogram, kan det være for di dit postpogram ikke er opsat til at slette mail på webmail. Det ser du  i egenskaber for kontoen. Der kan du bestemme om de hentede mail skal slettes på webmail efter nogele dage. Så undgår du at webmail bliver for fuld.

se der hvor der står gem kopi af meddelelser.

Redigeret tilført:
Uaktuelt skilt er fjernet.

Forklaring på at gemme eller ikke gemme en kopi på tdc's server:
Åben din mailklient.
Du skal finde egenskaberne for din konto.
På et af fanebladene står der "Avanceret"

Nederst står der "Levering"

Hvis du vil gemme meddelelser på tdcs server, efter din mailklient har hentet dine mail, skal der være markering ud for "Gem meddelese på server efter hentning af meddelelser". Du kan også vælge hvor længe de skal gemmes.

Fjern eventuelle markeringer, hvis du ikke vil opbevare mails på webmail.

Hjælper dette ikke, vil jeg bede dig om at oprette en ny tråd, da dette er en af ældre dato.

Hej

Jeg har gjort som beskrevet, så må vi se om det hjælper, men det tror jeg det gør, det så rigtigt ud.

ellers vender jeg tilbage ;-)

Tak for hjælpen

Hej

Velbekomme!

Hvis det viser sig, at mit råd virker, må du gerne vende tilbage om nogle dage og klikke accepteret som løsning. Så kan andre se at der er en løsning på dit spørgsmål.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)