Mailbox

• 0 kommentarer
Er det muligt at at lave om på den styrende mailadresse på mailboxen, eller kan man slette den eksisterende mailbox, og erstatte den med en ny og så vælge den email der skal styre den.

det er sådan jeg har flere mailadresser som gerne skulle kunne åbnes på forskellige pcèr, det nytter ikke at spærre mailadresser i mailprogrammet, bruger Microsoft Outlook

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hsog

Jeg henviser til et svar i en anden tråd herpå forum som omhandler netop det du spørger om:

/t5/Bredb%C3%A5nd/En-bredb%C3%A5nd-indgang-to-e-mail-adresser/td-p/2315

Med hensyn til mailbox'en, kan ikke umiddelbart slettes, da den er tilknyttet dit abonnement, men du har deri en mailadresse tilknyttet, med mulighed for at oprette i alt 5 mailadresser som alle er et alias på din mailadresse. Det vil sige at alle adresserne er faktisk den samme og er tilknyttet kun den ene mailbox. Hvis du vil bruge forskellige mailadresser på forskellige pc'er skal du anvende sorteringsregler på samtlige pc'ers mailklienter. Prøv at følge det link som jeg har angivet, eller gå ind på TDC hjælpesiderne for yderligere oplysninger, også ang. Mailbox

Hej KPN

Jeg har prøvet at udelukke bestemte mailadresser fra en bestemt Pc, det virker ikke.

jeg tror det skyldes at den overordnede mailadresse alligevel styrer det hele uanset hvilken af de andre mail`s du har opsat på en bestemt Pcèr.

Derfor er det jeg gerne ville have byttet om på mailadresserne således at en af de andre var den styrende, lige nu er det en post.tele.dk der er den tilknyttede det var fint for mig hvis det kunne laves om til feks. en c.dk adresse.

det vil betyde for mig at den sidst nævnte kunne så bruges på hoved Pcèren og den anden på en Pcèr der ikke bruges så ofte.

Hvad sker der hvis jeg sletter den mailadresse der er tilknyttet mailboxen, kan jeg overhodedet det.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Nej man kan ikke sige at der er en overordnet mailadresse, når du har oprettet flere, de er alle et alias af den adresse der er tilknyttet dit abonm/kundenummer. De fungerer hver for sig som en normal mailadresse men representerer kun en og samme mailbox. Selvom du opsætter en konto med hver sin,  af dine mailadresse på hver af dine pc'er, så vil de hver især hente den samme post fra din mailbox. Her er det så man skal ind på hver pc og definere regler for den mailadr. på netop denne pc.

Prøv igen at gå ind på det link jeg henviste til i mit forrige svar, og der læse mit indlæg.

Undersøg nøje hvordan reglerne skal opsættes. Det kan og skal fungere, men det kræver at man giver sig tid til at få sat betingelser og handlingerne for regelen.

jeg tror ikke du kan slette den registrerede mail adr. fra din mailbox , da den er tilknyttet dit abonnement.

Det er svært at forklare nærmere - Jeg kan kun sige forsøg igenBlinkende humørikon jeg håber det lykkedes

Andre er velkommen til at komme med yderligere hjælp.

Tak for svar

jeg må prøve og få det til at virke

MVH

hsog

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$