Svar

Mailbokse

Jeg har 3 forskellige mailadresser, 1 til venner og bekendte, 1 der er arbejdsrelateret, og 1 der er beregnet til min hobby. Jeg bruger Windows Live Mail, jeg har oprettet alle 3 på kontoen, navnene på kontiene står også ude til venstre. Problemet er bare, at jeg får alle mine mail i alle mine 3 mailbokse. Så kan det jo være ligegyldigt, at man har 3 forskellige mailadresser. Er der nogen der har en løsning? Med venlig hilsen Jens Engel....
icon

Bedste svar af Alex1 18 december 2012, 09:39

Det er formentligt fordi at alle 3 forskellige mailadresse, ligger i den samme mailboks. Når man har en TDC Mail, får man én mailboks med op til fem mailadresser.

Når man skriver til en af de fem mailadresser, kommer mailen ind på den samlede mailboks. Det vil altså sige, at hvis du har lavet tre forskellige WLM opsætning der alle deler samme mailboks, så får du dette problem. Glad humørikon

Vil råde dig til at fjerne nogle af dine opsætninger, du vil stadig kunne se hvilken mail har sendt udsenderen har sendt til. Alternativt kan du købe en ekstra mailboks hos TDC for 29 kr/md, og overføre en eller flere af dine mailadresser til den.

Håber det opklarede lidt.

Alex

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er formentligt fordi at alle 3 forskellige mailadresse, ligger i den samme mailboks. Når man har en TDC Mail, får man én mailboks med op til fem mailadresser.

Når man skriver til en af de fem mailadresser, kommer mailen ind på den samlede mailboks. Det vil altså sige, at hvis du har lavet tre forskellige WLM opsætning der alle deler samme mailboks, så får du dette problem. Glad humørikon

Vil råde dig til at fjerne nogle af dine opsætninger, du vil stadig kunne se hvilken mail har sendt udsenderen har sendt til. Alternativt kan du købe en ekstra mailboks hos TDC for 29 kr/md, og overføre en eller flere af dine mailadresser til den.

Håber det opklarede lidt.

Alex

Det var jo for at kende forskel på mailboksene, at jeg fik 3 andre mailadresser, så mails´ene kom i hver deres boks. Det kan man ikke, så kan det være lige meget med forskallige mailadresse. Jeg kan selvfølgelig også købe en PC til hver mailadresse. Det er bare en dyr måde at gøre det på.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det ville ikke hjælpe noget at sætte de 3 forskellige mails op på hver sin PC. Der vil stadig komme den samme mail i hver af de tre PC'ers indbakke.

Nogle emailklienter kan konfigureres til at adskille mailsene, afhængigt af hvilken mailadresse der er skrevet til. Det er dog ikke noget jeg har den store kendskab til, eller TDC yder support på, men det er muligt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)