Mailboks forsvundet...

• 0 kommentarer
Hejsa - Håber der er én fra TDC som ved hvor min mailboks er forsvundet hen..... Jeg plejer at kunne skifte mellem xxxxxxx@mail.dk og xxxxxxxx@mail.tele.dk men den mailboks som hedder xxxxxxxx@mail.tele.dk er pludselig forsvundet.... hvilket er ret uheldigt, da jeg har flere mails som jeg står og skal bruge....

Kh. fra en håbefuld bruger

Hej ag74

Jeg har ændret dine e-mail adresser, af samme årsag som Maja nævner nedenfor.

Vh.

Rasmus

1 Kommentar

Hej ag74

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Da dette er et Kunde til Kundeforum, kan jeg som en anden kunde ikke love dig at en TDC-ansat kikker ind i din tråd.

Den mailadresse du efterlyser, er det en mailboks du har på tdc' server og er den eventuelt fra dengang den hed freemail?

Hvis den er det vil jeg bede dig om at læse denne tråd:

/t5/Mit-TDC/Forsvundet-indbakke/m-p/29687#M3082

Der er lige en lille ting mere:Blinkende humørikon

Du har skrevet 3 mailadresser i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Meld gerne tilbage om dit proplem er blevet afhjulpen.
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)