Mail virker fint - men ikke til exchange adr'er - Iphone 4s

• 0 kommentarer
Hej Forum

Jeg har et lidt mærkeligt problem. Jeg har en tdc mail adresse mailto:***@firma.tele.dk som jeg har sat op i min Iphone 4s. Jeg kan sende og modtage en test mail fra og til mobilen OK. Men så snart jeg forsøger at sende fra Iphonen mailto:***@firma.tele.dk til min firma mail mailto:***@tdc.dk (exchange mail i Outlook) så modtager jeg ikke noget ? Har testet ved at sende en mail fra tdc's webmail (mail.tdc.dk) til mailto:***@tdc.dk og dette kan jeg godt. Så jeg mener at der enten er en fejl i opsætningen på mobilen ellers også er det noget med exchangen der ikke vil modtage ?

Jeg har sat Iphone 4s op således:

POP

Indgående

pop3.mail.dk  -  12********** - (mailpassword)

Udgående

asmtp.mail.dk - 12********** - (mailpassword)

ingen ssl

Vh Henrik

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal nok også bruge nogle servernavne til exchangeserveren, det kan din it-ansvarlige svare på hvad er.

Mvh

Kim

Jeg skal ikke have oprettet en exchange mail på Iphonen. Problemet er at jeg ikke kan sende en alm. mail (pop3) fra mobilen til min exchange mail på pc'en. Mailen kommer ikke igennem. Det er det samme når jeg sender til andre kolegaer. Jeg kan godt sende alle andre "alm" mails.    ?

Omdømme 3

Det lyder underligt.

Kan du godt sende fra din private mail på PC, til din arbejdsmail.

Mvh

Kim

Ja, der er ikke problemer med at sende fra privat mailen til arbejds mailen. Jeg får dagligt post fra alle mulige i outlook.  Er ved at overveje en IMAP (gmail). og så få videresendt@firma.tele.dk dertil.

Tak for svarene indtil videre.

Omdømme 3

Hvis du har nogle kolegaer som også har en iPhone, kunne du måske sammenligne opsætningerne i telefonerne, hvis deres altså virker.

Den kunne også være, at din mail havnede i "uønsket post" eller "spamfilteret"

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8