Svar

Mail via outlook 2003

• 0 kommentarer
Hej

Jeg har opsat min mailkonto i henhold til oplysningerne om mailkonto til outlook 2007.

Billederne er lidt forskellige men udover det er der ingen forskel på de oplysninger systemet skal bruge.

JEg oplver dog følgende:

1: Når jeg forøsger at modtage og sende kommer der hle tiden en boks som spørger efter navn og password - og selvom systemet er sat op til at huske dette kommer den alligevel.

2: ved test for jeg at vide, at password til asmtp-serveren ikke er godkendt selvom jeg bruger samme info til til pop3-serveren.

pop3-serveren kan findes, men den svarer ikke

Nogen gode råd?

mvh

icon

Bedste svar af KPN1 21 december 2010, 14:25

Hej

Prøv at fjerne postkontoen og genstart dit postprogram

Opsæt så din konto igen med følgende oplysninger:

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: Serveren kræver godkendelse (Husk at sætte denne markering)

brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og indtast det gældende password til mailopsætning og marker Husk adgangskode.

Genstart postprogrammet igen.

Hvis du bruger disse oplysninger nøjagtigt som angivet her, ja så burde det virke.

Hvid du stadigvæk herefter oplever problemer , så vend tilbage hertil og beskriv problemet, så må vi tage den derfra. Blinkende humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv at fjerne postkontoen og genstart dit postprogram

Opsæt så din konto igen med følgende oplysninger:

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: Serveren kræver godkendelse (Husk at sætte denne markering)

brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og indtast det gældende password til mailopsætning og marker Husk adgangskode.

Genstart postprogrammet igen.

Hvis du bruger disse oplysninger nøjagtigt som angivet her, ja så burde det virke.

Hvid du stadigvæk herefter oplever problemer , så vend tilbage hertil og beskriv problemet, så må vi tage den derfra. Blinkende humørikon

Hej KPN

Tak for hjælpen - det gyldne fif var, at password til mail og tdc IKKE er ens :-)

God jul og godt nytår til dig og din familie

/Bo

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bo

Det var godt du fik det til at fungere.

Det er lige netop det med brugen af det rigtige pasword der giver problemer for rigtig mange brugere.

Også glædelig jul til dig.

Hej KPN,

Jeg har problemet med at synkronesere webmails og emails i MS Outlook. Jeg har gjort flere gange, som det står i dit email af 21-12-2010. Outlook beder hver gang om at importere den nye konto: "Hvis du ønsker, at Outlook skal bruge denne konto, skal den først importeres". Jeg har forsøgt det under Filer, Importer/eksporter, importer indstilling til e-mail konto etc. E-mail konto styring rapporterer "en ukendt fejl". Hvad kan jeg gøre?

Pfh tak for hjælpen.

MVH,

romklaus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8