Mail til TDC

Nu forsøger jeg her - i mangel af bedre:

Hvordan sender man en mail til TDC vedr. et teknisk problem?

Det virker som om de gør alt for at man ikke skal kunne komme i kontakt med dem. De forstår i al fald at skjule evt. mailadresser godt.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du kan finde TDCs mail adresse her

http://tdc.dk/kontakt

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Eller ringe på 80808047, skænke en kop kaffe og sætte dig ned og vente, der kan godt være lidt ventetid men du skal nok komme igennem Glad humørikon. Men det sikreste er altså at ringe.

mvh

Det er netop dén side jeg har været inde på - og hvor jeg ikke kan komme videre. Hvad skal jeg konkret gøre/klikke på for at oprette en mail til TDC?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal se den mail adresse der står på siden, tdc(at)tdc.dk så skal du åbne din mail program, og sette mail adressen ind i til feldet,

i emne feldet skriver du så et emene.

og i hovedfeldet(body feldet) skriver de så din besked, og trykker send.

men du ved jo godt hvordan man sender en mail

• Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH
hvorfor kan TDC ikke sende en regning til kunderne med et fil format som alle kan bruge ? har nu igen fået en regning som jeg ikke kan åbne og printe ud ? det er ikke alle der kan åbne PDF

mvh. Frits Møller

xxxxxxxxx @ gmail.com 

Hej Frits

Hvis ikke du kan åbne PDF filerne, bør du downloade Adobe reader, det er gratis og gør at du kan åbne dine pdf filer nemt og bekvemt. http://get.adobe.com/dk/reader/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)