Mail til Argentina.

Hvad gør jeg forkert for mine mail til Argentina kommer ikke frem til modteger. Jeg skriver dem og sender dem. Der kommer også at de er afsendt men modtagerne for dem alddrig i deres indbakke. Jeg har forsøgt med 3 forskellige mailadresser.

Det var det samme da vi var i Argentina, vi kumme heller ikke komme ind og sende mail hjem.

Har det noget at gøre med deres frekvens derovre, vi måtte købe nye mobiltlf. fordi dem vi havde ikke kørte på deres frekvens.

Jeg har ingen problemmer med at sende mail til Norge.

1 Kommentar

Hej Mille12

Hvis ikke man kan sende mails til et andet land / anden udbyder end den man selv sender fra,

kan fejlen være, at de to internet udbyders E-Mail servere, ikke taler sammen.

Dette er pga. at når man sender en mail, bruger man ASMTP Server hos TDC, og sender E-Mailen, den bliver så modtaget af en POP3 server, som skal besvare denne E-Mail med at den er modtaget.

Hvis ikke svar tiderne her passer sammen og modtagers POP3 kun går ud og kigger efter indkomne E-Mails få gange, og ikke fanger denne E-Mail, så vil den ikke blive sendt / modtaget.

Det man kan forsøge er at man bruger en modtaget E-Mail og vælger besvar, og ser om den kommer igennem.

Man kan også prøve at logge ind på sin Web Mail og se om man kan sende en herfra.

Prøv at se om det kan løse problemet ellers er du velkommen til at besvare indlægget her igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)