mail slettet

Hej

Bliver min mail slettet når jeg opsiger tdc bredbånd???

er det ikke muligt at beholde den.???eller gen-skabe den.

Mogge

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, din mail adresse bliver slettet når du opsiger dit bredbånds abonnement.

muligheden for at beholde din mailadresse ville være at du hvis muligt skal oprette et netbasis abonnement og så få din mail overflyttet der til.

så jeg vil anbefale at du kontakter TDC Kundeservice og høre om dine muligheder.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mogge.

Du synes jo nok det er et enkelt (simpelt) spørgsmål du stiller, - men det er det ikke.

Hvis dine mails KUN ligger på TDC Mail, - altså TDC's mailserver, så forsvinder de når du opsiger dit abonnement. Det er ikke sikkert TDC sletter dem med det samme, - Men i og med at du opsiger dit abonnement så mister du jo også din adgang til Webmail.

Slettede mails fra TDC's mailserver kan ikke genskabes.

Med en mailclient (et mailprogram) så henter du jo dine mails ind på din egen computer, - og der er de helt under din kontrol, og kan ligge lige så længe du ønsker det.

Med de fleste mailclients kan du også lave en backup af dine mails, således at du altid har denne backup til at genskabe dine filer fra hvis du skifter computer eller din computer går i udu. (Sidstnævnte eksempel fordrer naturligvis at du også har din backup på et andet medie end den computer der går i stykker, USB-nøgle, CD whatever.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P