Mail setup på ipod touch, hjælp!!!!

Hej derude.

Jeg har min mail hos TDC og det virker som det skal! Men nu har jeg fået købt mig en ipod touch 4 og den kan også uden problemer gå på nettet herhjemme og andre steder, men jeg kan ikke få instaleret min TDC mail på ipod'en. Jeg fandt her på TDC's side det her ingående server og udgående, men det hjælper ligefedt, den siger at brugernavn eller koden er forkert!??? Men det er da de samme jeg skal skrive der som på min mail hos TDC, ikk?? Og hvad skal man skrive ved de der porte???? Jeg er helt grøn i det her, men er da ikke en som har en vejledning???

Hilsen

Laksen

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Laksen

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg har fundet opsætningsvejledningen til dig her: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=25008 

Det er godt nok til IPhone4, men proceduren er stort set den samme.

Dit brugernavn og password til mailen er ikke det samme som du logger ind med på mit.tdc.dk, hvis du ikke kan huske oplysningerne kan du ringe til Hotline.

Kontakt nummeret finder du her: http://privat.tdc.dk/kontakt/

Har du yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at skrive igen inde på Forum.

Jeg har også problemer med at opsætte min mail på min Ipod touch.

Den måde der henvises til i linket, kan jeg ikke bruge, da jeg ikke har de valg muligheder som der henvises til at man skal sætte op.

Hvordan skal man så gøre????

Jeg har stadig ikke kunne få det til at virke og har indtil vidre bare taget den over safari på ipod'en

Jeg er i hver fald kommet så langt at den umiddelbart kan finde min mail når jeg taster alt ind som vist i linket, men så siger den at brugernavn eller kode er forkert, men hvad er det for et brugernavn/ kode??????????????????????????????????????????? for det er ikke dem som man har på mailen inde på Pc'en og de oprindlige til opretning af mail m.m. fra TDC har jeg også prøvet, det virker heller ikke. Der siger den også forkert brugernavn/ kode. Og jeg har været forbi min lokale TDC biks for at høre, men de "ville" ikke rigtig hjælpe mig. Så jeg har vidre søgt på nettet men der har jeg ikke fundet noget.

Så jeg er stadig blank............................ Men der må jo være flere derude som har samme problem???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

får du en fejlmedelse, så vil det være en ide at skrive hvad den er for det ville gøre det nemmer at se hvilken fejl du får og hvad du gør forkert.

Hej

Ikke for noget men jeg skev at den siger at brugernavnet/ kode er forkert. Og det kan vel kun være det brugernavn i den manuelle opsætning??? Du kan jo se på det svar jeg fik allerøverst og der fulgte jeg vejledningen som blev linket til og så siger den som nævnt øverst.

Jeg har ikke forstand på det her tekniske, jeg kunne bare godt tænke mig hvilket brugernavn/ kode jeg skal skrive i den manuelle opsætning. Det der indgående server og udgående og mailadr. er jo klart og det står også i vejledningen som jeg nævnte, men det er jo ikke mit brugernavn fra min mail login og den tilhørende kode og det er heller ikke min itunes kode og heller ikke min opsætningskode som jeg fik fra TDC i sin tid som skal stå i det feldt! Hvad er det så?????????

Beklager min ringe forståelse for det tekniske her.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det var mere så andre har en chance for at hjælpe, når der står apple på ting så er det lidt som at min hjærne står af.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)