mail server hos tdc

Opgaven xxxxxxx@mail.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061´

Hvad er der sker lige her ?

kan ikke forstå det, jeg køre med en tdc router hvor efter jeg har en Netgear WNDR3800 N600 router sat op som jeg forbinder via internet porten(den gule) hvis jeg slukker for min Tdc router og genstarter har jeg ikke nogle problemmer i et stykke tid også kommer det igen,

har prøve at lave åben port på min netgear (Tdc mail TCP:110TCP/UDP:110..110)

har man en løsning som jeg kan bruge.

hilsen Hejberg

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Hejberg

Prøv evt. at aktivere DMZ i TDC-routeren, og send trafikken til IP'en du har din egen router siddende på.

DMZ finder du under "Firewall" i TDC-routeren.

Gå også ind under "Avanceret" og "DHCP forbindelser", og giv din router en fast IP, ved at vælge "Ny statisk tilslutning", så du er sikker på at den altid får samme IP, dvs. det skal være den IP du også har valgt under DMZ.

Hvis dette ikke gør en forskel, så prøv i en periode at sætte din PC direkte i TDC-routeren, og se hvordan det opfører sig.

Vh.

Rasmus - TDC

hej rasmus

alt er prøvet, virker ikke  nyt modem

nu siger man at jeg skal installer mircosoft outlook 2010 fordi der ligge en fejl i deres program.

jeg ville godt sætte et foto ind men det kan jeg ikke rigtig gør men jeg kan sende det til mail adresse så du kan se hvad der står.

hilsen Bo

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bo

Jeg har sendt dig en privat meddelelse.

/Rasmus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8