Mail problemer

Hejsa

Jeg har haft mailadresse hos TDC så længe jeg kan huske og altid brugt outlook. Men nu kan jeg ikke komme ind og jeg kan hverken sende eller modtage. Den fortæller mig at enten brugernavn eller password er forkert. Jeg har været inde på mit TDC og prøvet samtlige vejledninger uden resultat. Jeg har ikke selv ændret noget hverken bugernavn eller password men jeg fik home trio den 7 december og det hele kørte ok indtil i lørdags. Kan nogen hjælpe?

jhfrede

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Prøv at opsætte kontoen manuelt 

Kontoopsætningen skal være følgende: 

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: Serveren kræver godkendelse

brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og marker Husk adgangskode

Jeg håber dette kan hjælpe dig, ellers vend tilbage hertil

Jeg har også haft problemer med at modtage og sende mails de seneste dage (og jeg bruger også Outlook 7). Desværre hjalp din svar ikke på mig.

Jeg har to email konti, hvoraf den ene er en gmail-konto. Den kan jeg ikke hente eller sende fra. En kollega som bruger Telenor har også problemer med at hente og sende via sin G-mail konto i Outlook 7.

Nogen der har en løsning på dette problem, eller som har oplevet tilsvarende?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kan være at der er kommet en opdatering til Outlook 2007, prøv at fjærne den sidste opdatering.

Jeg har prøvet din løsning uden resultat. Jeg får nu svar om at min mailadresse er inaktiv, men når jeg prøver at oprette den igen i selvbetjening får jeg besked om at den allerede bliver brugt. Hvad sker der? Ændrer TDC på login metoderne uden at give brugerne besked?

jhfrede

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej såvidt jeg ved har alle bruger fået besked på de ændringer der er sket.

desvære så kan jeg ikke lige på stående fod komme på andet du kan prøve når du har prøvet hvad KPN og jeg skriver.

lige et spørsmål, kan du logge ind via webmail?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig

TDC har ikke ændret noget. Du kan ikke oprette din mailadresse igen når den allerede er oprettet. Jeg går ud fra at du stadigvæk har det password du skal bruge til mailkontoopsætningen, hvis du har det skal det bruges nu sammen med din mailadresse.

Det du skal er at du skal tilknytte din mailadresse til dit tdc-login, det er det du bruger for at komme ind i selvbetjening. Når dette er gjort kan du oprette adgang til Mailboks/webmail, når det så er på plads kan du i webmail's menu gå ind og vælge dig et nyt password til postkontoopsætning og så ellers opsætte din postkonto i dit postprogram.

Følg disse link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25186#opret

Jeg håber at dette var løsningen for dig Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$