Svar

Mail på server

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg vil gerne bevare mine mail på serveren, selvom jeg åbner dem på min pc i Outlook Express. Hvordan gør man?

icon

Bedste svar af miela1 10 januar 2011, 18:38

Hej,

du skal gå ind i Kontoinstillinger >> Din konto >> flere instillinger, så vælger du fanebladet Avanceret.

org.jpg

der finder du under Levering, en "Check box" der hedder Gem Kopi af meddelselser på server.

tip: du kan ved at markere i Fjern meddelelser, når de er slettet fra Slettet post, gøre sådan at når du sletter post i post programmets Papirkurv bliver de også fjærnet på serveren.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal gå ind i Kontoinstillinger >> Din konto >> flere instillinger, så vælger du fanebladet Avanceret.

org.jpg

der finder du under Levering, en "Check box" der hedder Gem Kopi af meddelselser på server.

tip: du kan ved at markere i Fjern meddelelser, når de er slettet fra Slettet post, gøre sådan at når du sletter post i post programmets Papirkurv bliver de også fjærnet på serveren.

Har nøjagtig samme problem. Og har også markeret i Outlook som foreslået (også af TDC), Men - der har intet løst. Når min stationære har hentet mails, så er tdc serveren tom.

ER der andre forslag til løsninger.

BentE

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)