mail på iphone 4 s

Hej

jeg har nu prøvet mange gang med at for min mail på min iphone 4s men den skriver bruger eller adgangskoden forkert :-(

Jeg har følet opsætning på net fra tdc og telmore ( har mobil ved telmor og mail ved tdconline.dk ) har været i tdc butiken og blivet henvist til deres telefon hjælp han hjalp med at sætte adgangskoden op men da jeg var hjem og prøvet hjalp det ikke , så har jeg været der ud igen og denne gang sag han at han ville sende en anden opsætning på mail. Jeg har ventet i 1 uge men det er ikke kommet noget . I dag ringet jeg igen og han checket alt og det er som det skal være , så han sag han kunne ikke hjælpe mig mer men jeg skulle forsøge her i Forum og for hjælp. Så vis det er en det kan hjælpe mig ville det være fint ;-)

Hilsen diana

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mausi,

Kan jeg få dig til at kigge dine indstillinger igennem og smide dem op? Evt. i form af screenshots? Dette ville hjælpe til at se, hvad der kunne være galt.

Hej , jeg har gemt den screenshot på min pc men kan ikke for den kopert her ind :-(

Server til indgående post

Væretsnavn  pop3.mail.dk

Brugernavn  diap@mail.dk

Adgangskoden ******

server til udgående post

asmtp.mail.dk

Brugernavn  diap@mail.dk

Adgangskode******

brug SSL  ( ikke sloget til)

godkendelse   Adgangskode

Serverport 587

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Det var underligt. Det ser jo rigtigt nok ud.

Vil lige gøre dig opmærksom på, at mails ikke er tilladt på forum, så kan du ikke lige sløre de første bogstaver indtil @ i din mail?

Tak , ville jeg gerne men hvordan rediger jeg i det ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)