Svar

mail på iphone


  • 0 kommentarer
Jeg har slavisk fulgt vejledningen fra TDC om Opsætning af TDC mail på iphone,

men jeg har ikke den valgmulighed der hedder "pop" eller "imap".

Hvis jeg bare fortsætter og udfylder værtsnavn, adgangskode osv., får jeg først:

"Kan ikke oprette forbindelse via SSL", svarer jeg ja til at fortsætte uden SSL, får jeg en fejlmeddelse af enten brugernavn eller adgangskode til pop3.mail.dk er forkert.

Jeg har ikke samme brugernavn som min mailadresse, men det er ligegyldigt hvad jeg indtaster,

jeg får den samme fejlmeddelse. Hvad gør jeg forkert?

icon

Bedste svar af ThomasG 8 september 2011, 13:42

Hej Jeve

Tak for dit indlæg

Jeg er ked af at høre, at du har problemer med at sætte din e-mail op på din iPhone. Men lad os se om vi ikke kan få det løst.

Det første jeg vil sikre er, at du bruger det rigtige brugernavn og adgangskode. Brugernavnet skal være din TDC e-mail adresse. Adgangskoden til din e-mail er ikke nødvendigvis den samme adgangskode, som du har til din webmail på TDC online.

Med henblik på muligheden for at vælge "pop" eller "imap" så burde den komme. Hvis den mulighed ikke kommer, så kan det være fordi at softwaren på iPhonen ikke er opdateret.

Jeg vil også gerne give dig et par guides til, hvordan du sætter e-mail op på iPhone, så jeg er sikker på at du har den rigtige:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=29458

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/?wm=3a3497a801081a237873

Jeg håber det løser dit problem, du er altid velkommen til at skrive tilbage

Med venlig hilsen

ThomasG

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jeve

Tak for dit indlæg

Jeg er ked af at høre, at du har problemer med at sætte din e-mail op på din iPhone. Men lad os se om vi ikke kan få det løst.

Det første jeg vil sikre er, at du bruger det rigtige brugernavn og adgangskode. Brugernavnet skal være din TDC e-mail adresse. Adgangskoden til din e-mail er ikke nødvendigvis den samme adgangskode, som du har til din webmail på TDC online.

Med henblik på muligheden for at vælge "pop" eller "imap" så burde den komme. Hvis den mulighed ikke kommer, så kan det være fordi at softwaren på iPhonen ikke er opdateret.

Jeg vil også gerne give dig et par guides til, hvordan du sætter e-mail op på iPhone, så jeg er sikker på at du har den rigtige:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=29458

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/?wm=3a3497a801081a237873

Jeg håber det løser dit problem, du er altid velkommen til at skrive tilbage

Med venlig hilsen

ThomasG

Hej Thomas

Tak for dit svar. Jeg ved ikke hvad der er gået galt de andre gange, men nu virker det!

Tak for hjælpen.

Jeve

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)