Svar

Mail på i-phone

• Bruger
  • 14 kommentarer
Hej. Jeg har fået min datters i-phone og har nu fået slettet hendes mailadr. Jeg prøver så at få lagt min egen tdc mail ind. Jeg har de rigtige servernavne og mailadr. med. Der spørges efter adgangskode og der bruger jeg den, som også bruges for at logge på tdc-online. Er det ikke den der spørges om? Eller noget andet? P.f. tak. Soelve

icon

Bedste svar af Electronic 30 december 2011, 17:44

Hej igen,

Det er herinde på dit TDC Login du skal gå ind under mail, også Indstillinger, dernæst Password. Men jo - både til indgående og udgående server skal du bruge dit password, som du har sat op til din TDC mail. Glad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

koden den spørger om, er koden til selve mailen - kender du ikke denne, kan den ændres under Mail -> Indstillinger -> Password

Ændres denne mail, bliver den ændret på alle dine TDC mailadresser på dette TDC Login.

Håber dette kunne bruges.

Hej Mathias. Tak for svar, men jeg kan ikke finde "password". Det går fint med "mail" og "indstillinger". Under "indstillinger" finder jeg  "stavekontro"l, "forbindelse" og "avanceret". Ikke noget med "password".

Men er det rigtigt, at det er den samme kode jeg skaL bruge til "indgående post" som den jeg bruger til at logge ind på tdc-mail? 

Under "Konto" og fanen "servere" har jeg en kode med 6 tegn. Min kode til login er på 9 tegn.

Det må være den med de 6 tegn jeg skal bruge? Hvordan får jeg en ny kode, nu jeg har glemt den gamle?

mvh soelve 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Det er herinde på dit TDC Login du skal gå ind under mail, også Indstillinger, dernæst Password. Men jo - både til indgående og udgående server skal du bruge dit password, som du har sat op til din TDC mail. Glad humørikon

Omdømme 2

Lige en tilføjelse - du skal huske at brugernavnet, du også skal logge ind med, jo selvfølgelig er din emailadresse. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)