Svar

mail på Galaxy III, forbindelsesfejl

Hej.

Jeg har købt ny mobil Samsung galaxy s III. Kan ikke længere modtage email på min tdc mail ?

Det har virket i ca. 1 måned, men kommer nu med følgende melding : Forbindelsesfejl (mailnavn).

Hvad er der nu galt med lor... Har før haft Sony Ericsson experia arc, hvor det hele også virkede fint.....

Hilsen Ivan

icon

Bedste svar af kawa_zx6r 21 september 2012, 09:02

Jeg har fundet løsningen går ind i indstilling og set den til kun at hente brevhoveder så køretøjer det. :-)

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ivan,

Jeg synes at du skal genopsætte din email fra bunden af, da det virker til der er blevet lavet en ændring i dine indstillinger.

Det kræver blot du kender din mail adresse, og dit mail password. (Send mig en privat besked, hvis du ikke kender dit mail password)

Du kan finde en videoguide til opsætningen her: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/publish.php?id=30858

Og her finder du en billedguide: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=30023#mails

Alex

Hej Alex.

Og tak for dit svar.

Det er prøvet, op til flere gange. Det er ligesom om, at det er en periodevis fejl.

Efter dit svar genstartede jeg mailprogrammet igen, uden at der skete noget ved det.

Dagen efter kørte mailprogrammet igen fejlfrit, uden at jeg gjorde noget, men nu er det galt igen. Tyder på at der er en fejl,

enten på telefonen eller på TDC server. jeg har desuden startet min gamle telefon op igen med et andet nummer, og der virker mailprogrammet som det skal?????

Hilsen IvanTrist humørikon

Har oplevet det samme med min S3 i perioder. I dag har jeg prøvet flere gange at slette og opsætte kontoen igen uden at det hjalp. Til sidst prøvede jeg at sende en mail fra telefonen til min egen mailadresse og så kom der hul igennem. Jeg ved ikke om det vil virke for dig; men det er da hurtigt prøvet.

Hej Whammy.

Næ, det hjalp ikke at sende til mig selv.

Den skriver pt. at seneste opdatering er 15/09/2012 10:43.

Jeg har ellers på ikonet på "skrivebordet" stående at der er 28 ulæste mails, suk....

Det tyder på, som jeg kan se/forstå, at der er en fejl på telefonenTrist humørikon

Men tak for det mulige svar.

Hilsen Ivan

Jeg har desværre det samme problem med min galaxy3

Jeg har fundet løsningen går ind i indstilling og set den til kun at hente brevhoveder så køretøjer det. :-)
Hej Kawa.  Jeg havde nøjagtig det samme proplem med min Galaxy 3. Jeg fulgte dit råd og ændrede i indstillinger. Og nu virker det fint. Tak for hjælpen

SÅDAN kawa_zx6r.

Jeg havde også samme problem med min S3, men det med kun at hente brevhoveder var lige det der skulle til.
Takker og bukker

(Nu er du stor nok til en Kawa ZX10R ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)