Mail opsætnings problemer Nokia 500

Hej

Har problemer med at opsætte mail på Nokia 500.

Jeg har en TDC mail (........@mail.dk) men Telia abonnement 

Den automatiake opsætning virker ikke hvorefter jeg har fulgt vejledningen til manuel TDC opsætning, og indtastet flg. under avancerede indstillinger:

Server indgående, pop3.mail.dk +  port 110

Server udgående asmtp.mail.dk  + port 587

Men får fejlen; kan ikke logges på...

Det eneste som undre mig en smule er at under indgående E-mail ser min kode ud til at bestå af kun 4 tegn, men den er reelt indtastet til 8 tegn. Jeg har førsøgt at ændre den - men den vises fortsat som 4 stjerner..

Hvad er der mon galt - skal jeg anvende data fra Telia, eller hvor er fejlen?

Mvh BB

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Så længe du har en aktiv interforbindelse, burde det være nok.

Er du helt sikker på du har det korrekte mailpassword, og at du intaster din emailadresse som brugernavn?

Har fundet denne vejledning, der muligvis kan hjælpe dig: http://support.en.belgacom.be/app/staticpages/devices/en/#/nokia/500/email/manual-configuration/

/Alex

Tak for svar!

Har fulgt vejledningen, som i.ø. er præcis det samme som jeg tidligere har førsøgt - og det er det samme resultat..

Får fortsat beskeden ... "Der kan ikke logges på. Prøv igen.

(Har i.ø. uden problemer installeret min hotmail på mobilen, så den fungerer altså godt nok..)

Ang. mit mailpassword er det vel det aktive password som jeg bruger dagligt når jeg går ind på min mailkonto hos TDC, eller?

Mvh Britt

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Britt,

Det er formentligt ikke det samme password du bruger når du logger ind til TDC. Det er en meget typisk misforståelse at koden til ens TDC login, er det samme som ens mailpassword.

Jeg tror du skal kontakte vores hotline, og få dem til at tjekke det kodeord du bruger, og lave et nyt hvis det ikke er det korrekte. Når du har det korrekte kodeord, prøv så at lave opsætningen igen Glad humørikon

Kontaktinformationer til vores hotline, kan du finde her: www.tdc.dk/kontakt

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)