Svar

Mail opsætning Iphone 4s - indbakke mangler

Hej

Jeg har opsat min TDC mail i min Iphone 4s, men kan ikke modtage mails, da jeg ikke kan se min indbakke...jeg kan sende fra fra den og har en sendt mails mappe , men jeg kan ikke modtage..hvad kan det skyldes ?

pft

mvh René

icon

Bedste svar af Hansen64 19 juni 2012, 05:38

Hej Mathias

Tak for rådet, det hjalp at slette opsætningen, lave en ny, slette den og så oprette endnu en ny...nu fungere det Glad humørikon

Takker

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Hansen64, velkommen til TDC's kunde til kunde forum.

Lyder meget mystigt, har jeg ikke lige hørt før, men lad os tage og kigge på dine indgående indstillinger.

Prøv at gøre følgende:

Gå i Indstillinger -> E-post, kontakter, kalender -> Vælg din TDC konto -> under "Server til indgående post", skal der stå pop3.mail.dk som Værtsnavn, dit brugernavn er en af dine TDC mails og kodeordet er koden til din TDC mail. -> under "Server til udgående post" gør du dig sikker på at den står "til" på adressen "asmtp.mail.dk"(bare for en sikkerhedsskyld). -> så går du ned i bunden til det der hedder "Avanceret" -> Under Indkommende skal SSL her være slået FRA, godkendelsen skal stå til "Adgangskode" og serverporten skal stå på 110.

Hvis dette ikke har hjulpet, har du kommet til at opsætte din mail som en "IMAP" da du skulle tilføje den, dette vil give problemer, da det er en POP-konto vi har med at gøre. Så er det bare med at slette den nuværende og starte forfra, og huske at trykke den over på POP ved tilføjelse af ny konto.

Håber du får det til at spille Glad humørikon

Hej Mathias

Tak for rådet, det hjalp at slette opsætningen, lave en ny, slette den og så oprette endnu en ny...nu fungere det Glad humørikon

Takker

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Det var godt det virkede, og du skal altid være velkommen til at skrive herinde på forum igen! Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)