Mail, Mozilla

Hej alle.

Har lige fået tdc som udbyder.

Nu kan jeg så kun modtage mail.

Brugte mailsupport og fik så en postkasse mere. Fra denne postkasse kan der både sendes og modtages.

HHmmmm hvordan får jeg fikset det så jeg kan sende fra min tidligere@adresse ?

Lige et ? Mere.

hvor mange @ adresser følger der med hos tdc. & evt.. Hvor laver man flere ?

På forhånd tak.

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

er din tidliger mail adresse også en TDC mail?

du kan kun have en postkasse ved TDC men til den post kasse kan du have 5 mail adresser hvoraf de 4 er det man kalder aliaser, alså andet navn for samme mail adresse.

Du er godt nok hurtig :-)

Nej det er en get2net mail.

Virkede fint før med flere adresser. (havde fibernet)

Hvor laver man så de aliaser ?

Takker

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg ligger lige en vejledning til aliasser. når jeg lige har fundet denBlinkende humørikon den er blevet væk, men jeg skal nok bare have noget mere kaffe.

jeg ved ikke retmeget om cybercity, men du kan ser om det her er noget der hjælper.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27398

Omdømme 3

Hej, fandt den.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5682

Takker for support.

kæmper videre

Omdømme 3

Hej,

Skriv bare igen, hvis der er mere der driller.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

For st kunne sende via din get2net e-mail konto, kræver det, at du bruger den smtp server, som hører til din get2net konto. Det kræver så igen, at din get2net smtp server vil "snakke" med en IP-adresse uden for deres scope.

Der er næsten ikke andet at gøre end at prøve.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)