Svar

Mail mobilt bredbånd

HEJ!

Jeg overvejer at "nedlægge" min bredbåndsløsning og så kun have mobilt bredbånd.

MEN, nu kommer mit spørgsmål. Kan Jeg beholde den mailadresse jer allerede har hos TDC?[i]

icon

Bedste svar af Bording 26 januar 2012, 12:13

Hej Jyttejas

Mobilt bredbånd giver dig ikke adgang til en TDC mailadresse.

Men du kan bibeholde dig mailadresse, ved at overføre den til et Netbasis abonnement - det koster 29,- pr. måned. Du kan kontakte kundeservice, så kan de hjælpe dig.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jyttejas

Mobilt bredbånd giver dig ikke adgang til en TDC mailadresse.

Men du kan bibeholde dig mailadresse, ved at overføre den til et Netbasis abonnement - det koster 29,- pr. måned. Du kan kontakte kundeservice, så kan de hjælpe dig.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

mange tak for svaret :-)Blinkende humørikon

ps:

Eller du kan skippe tdc-mailadressen og oprette en gmail.com hos google, og ved du hvad?

Den er gratisHumørikon griner højt. og den kan du altid have, også selvom du skrifter internetudbyder.

ja, du har ret. Men jeg en såkaldt "guld" mailadresse som

Aldrig hørt det udtryk Overrasket humørikon ???

Hej

Jeg har netop lige købt mobilt bredbånd (TDC Stor) med besked om at jeg kunne bruge min gamle TDC mail adr. ???

Er det ikke korrekt man kan det.

VH Jens

Jo, mon ikke

jeg kunne i hvert fald, men det krævede, at jeg ringede og vidste hvad jeg ville have.

Du skal bare bede om at få flyttet din mailadresse med over i dit nye abonnement ..

og en GULD mail adresse er sådan en, hvor alle siger - hold da op, den er nem :-)

Hej! Jeg har set på TDC's hjemmeside, at der er tilbud på mobilt bredbånd til 99 kr. pr. md. Forbindelsen skal bl. a. bruges til min tablet, men når jeg går ind under fanen "tablet", fremkommer kun ét abonnement - nemlig MINI til 49 kr. pr. md. + 2 x 199 kr. Kan man ikke bruge abonnementet til 99 kr. pr. md. til tablet?

Ring og spørg
Jeg har mini
Men det er ikke mobilt bredbånd
Det er en basislinje selvfølgelig kan du få din mail med
Men ring - det er en tekniker opgave

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@