mail fra en adresse til en anden

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg vil gerne kunne læse indkomne mails på min mobiltelefon. Hvordan viderestilles de mails, jeg får på min tdc mail-adresse til min mail xxxxxxxxxx@xxxxx.xxx?

Jeg har
fjernet e-mail adressen fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er
fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til
mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet.
Her kan det nemlig kun ses af medlemmer 

Hilsen 

Martin,
Moderator 

8 Kommentarer

Ved jeg ikke, men hvorfor ikke få dem direkte på din telefon i stedet for viderestillet via en anden mail? Det burda da kunne lade sig gøre.

MVH

Kalamazoo skrev:
Ved jeg ikke, men hvorfor ikke få dem direkte på din telefon i stedet for viderestillet via en anden mail? Det burda da kunne lade sig gøre.

MVH

Hvilken mobil har du?

Min telefon er en NOKIA E52

Prøv denne side og se om det kan hjælpe dig.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=2755

Husk at når du bruger mail på mobilen kan det blive dyrt. Derfor er det smart at have noget datatrafik inkluderet i abonnementet ved din mobiludbyder.

MVH

Tak for hjælpen. Den henviste side var god.

Vh

Arne

Hej Arne

Jeg er lige faldet over din tråd.

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser.
Martin's profilside er her: /t5/user/viewprofilepage/user-id/6

og så er der lige et fif mere, som jeg vil gøre dig opmærksom på:

Hvordan du accepterer en løsning

God Påske

Redigeret tilført:

Oplysninger i dette svar hentet herfra: Omkring censur på TDC Forum.

Tak til Maja for gode forslag. Arne

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden."

Så slap dog af med det hysteriske pis som du copy/paster ind i hver evig eneste tråd hvor en bruger er kommet for skade at offentligøre sin mailadresse, - og som vi efterhånden har set til bevidstløshed.

Brugeren risikerer i bedste fald absolut intet, - og i værste fald får han en spammail eller to ekstra. Det er det.

Langt størstedelen af den spredning der sker af mailadresser skyldes E-handlende der videresælger mailadresser til tredjepart. Næststørste kilde er indsamling af mailadresser via en webcrawler af samme slags som Google bruger til at  indeksere sine søgesider.

Det har absolut INTET med den kriminelle underverden at gøre.

Du behøver ikke ligefrem gøre dig umage for at forskrække brugerne med din uvidenhed. Den er chokerende nok i sig selv.

FN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P