Mail-forside med usynligt indhold

I aftes kort før sengetid (22.30) ville jeg tjekke min mail, men kunne ikke se den. Jeg var logget ind ;-)

Den skriver at jeg havde brugt 100%af 5 MB, men jeg kan ikke slette noget jeg ikke kan se!

Jeg tjekkede samtlige mapper og adresselisten, men alt er væk. jeg tænkte at der var fejl hos TDC, slukkede og gik i seng. I dag har historien gentaget sig. Er der andre der har oplevet det? og med hvilken løsning?

Hilsen Kari

5 Kommentarer

Hej karih

5MB - det var sørme ikke meget. Det er jo stort set kun en mail med et foto i god opløsning.

Når du er i Webmail, så prøv at klikke på "mapper" ude til venstre, så kommer en oversigt frem over alle dine mapper på en gang. Tjek om der ligger mails i papirkurven eller i spam-mappen.

En anden mulighed. Er din webmail tilknyttet dit TDC-bredbånds abb? elller stammer din mailadresse fra det hed freemail. TDC er ved at afvikle det der hedder freemail, så hvis det er en maget gammel mailbox du har, vil jeg anbefale dig at kontakte TDC, inden den måske ikke kan bruges mere.

Skriv gerne hvad du finder ud af.

webmail-oversigt.jpg

Hej Maja

Tak for dit svar. Min mail er en freemail - og jeg anede ikke den var under afvikling, det har jeg ikke fået mail om eller måske er det det der er sket? Jeg tjekker ikke mails hver dag, kun et par gange om ugen, så TDC har måske lukket den med kort varsel?

Som jeg skrev har jeg forsøgt at åbne alle mine mapper (-en af gangen) men der er lige tomt til højre. Jeg kan ikke tjekke om der er spammails eller andre ting, der ikke lader sig se, for mapperne kan ikke åbnes :-(

Jeg må vidst hellere kontakte TDC i morgen...

Hilsen Kari

Hej Kari

Ja og så skal du lige vide at hvis di ikke har bredbånd hos TDC- og vil beholde din mailadresse, skal du slippe 29 kr. om måneden. Du bør derfor overveje om du vil skibbe den mailadresse, (hvis du ikke kan overføre den til bredbånd) og i stedet oprette en gratis gmail hos Google. Den kan du altid benytte, selvom du skifter bredbåndsudbyder. TDC påstår at de har sendt mail ud til freemail-kunder - og det har stået på deres webside i flere måneder.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Ja  se du hellere at få ringet Blinkende humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Haj Maja

Nu virker mailboksen igen Meget glad humørikon Den var der, da jeg åbnede.

Tak for info. Jeg har Hometrio, så det skal da lige undersøges. Hvis det har stået på deres webside, har det ikke været under stor overskrift, jeg har i hvert fald ikke set det.. Jeg har faktisk en Gmail foruden min arbejdsmail, så det kan da godt være det er nu TDC-mailboks'en skal annuleres Blinkende humørikon

Hej igen

Har du talt med TDC?

Det synes jeg nemlig du skal gøre, før du skipper noget. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8