Mail der slettes automatisk

Nu har mit bredbånd med mail kørt upåklageligt i over 1 år. Jeg har 2 grupper med mailadresser.

I går bemærkede jeg, at alle mail der var i den ene indbakke var væk, mens den anden fortsat kørte upåklageligt. Troede lige i starten jeg var kommet til at slette dem alle, men opdagede hurtigt det ikke var tilfældet.

Jeg konstaterede efterfølgende, at alle indkomne mails blev slettet automatisk. Efterfølgende sendte jeg nogle testmails til den pgl. gruppe, de blev også modtaget, men når jeg lukkede ned og startede op igen var de blevet slettet, og de findes ej hellere under slettet post

Har efterfølgende grublet over om jeg kunne have lavet noget, som er skyld i problemet, men jeg kan ikke komme i tanke om noget. Men noget må være sket.  Har forsøgt at finde et svar på mit problem , men har umiddelbart ikke kunne finde noget.

Håber derfor, at der er nogle som har et løsningsforslag omkring mit problem.

Lars

3 Kommentarer

Jeg har lige opdaget at alle mine mails i indbakken er slettet - hvad sker der????

Hele min indbakke er også blevet slettet her omkring jul. Nogen der ved om der er backup af det eller det bare er tabt? Der er desværre en del rimelige vigtige mail i blandt dem der er forsvundet.

En noget frustreret hilsen

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Er det mails som I har liggende på Webmail/Mailboks der bliver slettet? Hvis det er tilfældet, så vil jeg da foreslå at man anvender et postprogram/mailklient og modtage sin post inde på sin PC. Jeg kunne da aldrig drømme om at lade min post ligge ude på Webmail, og slet ikke vigtig post, men det hjælper ikke Jer med den post der er forsvunden. Årsagen til det kan jeg ikke svare på, det er muligt at andre har en forklaring, eller en henvendelse til TDC-support kan hjælpe Jer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)