Mail boks

Hej

Kan man umiddelbart gå til bage til sin mail-boks`s oprindelige størrelse på 5 mb fra udvidelsen på 250 mb?

Hilsen

nh

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nh

Det er desværre ikke muligt.

Hilsen Angelika - Moderator

Hej Angelika

Tak for dit svar.

Imidlertid synes jeg det er ærgerligt, at man ikke kan veksle mellem disse størrelser. Der kan være perioder hvor behovet er større end andre - eks. vis når man modtaget billedmateriale. 

Såfremt der ikke er den restriktion, at ting slettes på den hurtige tid kunne det være lettere at styre, hvis man nu af en eller anden grund i en periode ikke får set til mail-boxen- og dermed får slettet sine mails! eller er der noget jeg har misforstået. Jeg er jo helt med på at man ikke bare i det uendelige kan lde mail-boxen fylde op.

Hilsen nh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nh

Har du tænkt på om det evt. kunne være en mulighed at anvende et postprogram på din PC. Så er du ude over det problem med at huske at få tømt din mailboks. Hvis du ikke anvender et postprogram kan du hente et gratis program her: http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other 

Du kan efterfølgende opsætte din mailkonto til at hente alt post fra din mailboks ind på din PC og efterfølgende slette posten i mailboksen.

For øvrigt har du undersøgt om din mailboks er blevet udvidet til 1MB?

Hej 

Jeg tor ikke det løser mit problem, dels har jeg en mac, dels er det et fænomen, der optræder i ganske få tilfælde, at "mailboxen" bliver overfyldt.

Hilsen

NH

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nh

tak for din tilbagemelding, jeg var jo heller ikke klar over hvad det var for noget udstyr du var i besiddelse af. Det var såmen bare et forslag hvis det evt. kunne hjæpe dig Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P