mail adresse suspenderet eller inaktiv

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

Jeg har store udfordringer min mid TDC mail adresse, som pludselig ikke virker. Sidste gang jeg fik mails var den 31/3-2013. Status når jeg forsøger at bruge der er 'mail adresse suspenderet eller inaktiv'.

Det gælder det samme når jeg vil tjekke mail via TDC login. Her kommer jeg ikke ind i det normale billede, med indbakke..

Jeg har prøvet at tilknyte mailadressen til TDC login igen, men det hjælper ikke.

I meddelsen fra TDC beder man mig kontakte TDC 4*80 eller 70703030 men ringer man til disse får man at vide at TDC telefon system ikke virker - de bekalger. Det er ikke nemt.

Hvad gør jeg.

Vh.

Jan

4 Kommentarer

Hej Jan

Der er i øjeblikket problemer med telefonsystemet, derfor kan du ikke få fat i tdc.

Dit mailproblem.

Jeg tror du har haft din mailadresse i flere år og at den stammer fra dengang det hed freemail.

Allerede i okt. 2010 har tdc meddelt at freemail ville blive afviklet. Kunder med freemail har fået en mail tilsendt senest inden for det sidste ½ år. I den mail har stået at kunder med freemail, hurtigt skulle ringe til tdc for at få tilknyttet mailboxen til deres bredbånd abb. eller hvis man ville beholde mailboxen oprette et abb. til 29 kr. om måneden.

Hvis det forholder sig som jeg gætter på, er der nok ikke meget du kan gøre, men prøv at ringe til kundeservice. De vil kunne se om der evt. er en anden fejl.

Du kan læse mere om den gamle freemail her.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Håber at høre hvad du finder ud af.

Hej,

Tak for svar.

Det kunne være rigtigt. Men jeg har først oprettet denne mail adresse 2011-2012.

Det kan selvfølgelig godt være at denne mail adresse kommer under de forhold du nævner, da jeg ikke betaler for den. Det er kun en webmail, oprettet via TDC login. Jeg har ingen abonnement.

Det er lidt svært da jeg ikke kan maile mit probem :-)) ej heller kontakte dem via telefon, da deres telefonsystem ikke dur..

Vh.

Jan

Hej

På deres kontaktside kan du finde en formular, så du kan skrive til dem, men mon ikke det bliver muligt at ringe i morgen. Det lyder til det er en freemail, men jeg syns da det er mærkelligt, at du i den nævnte periode kan oprette en ny, når planerne var at afvikle den form for abb.

Skriv gerne igen, når du har nyt. Glad humørikon

Problemet var at Yousee havde opsagt min mail adresse, da man ikke kunne have en mail adresse hos Yousee uden at have en bredsbåndsløsning der.

Det hele er opstået pga at jeg kunne vælge et Yousee domæne til min TDC mail, da jeg skulle oprettet min mail adresse hos TDC.

Midlertidig har Yousee genåbnet min mail adresse, så jeg kan lave en ny mail hos TDC, via TDC login. Her er så bare endnu et problem. Når jeg skal oprette en mail adresse, findes der kun 3 domæner - alle som Yousee.

De 3 er youmail.dk, youseeme.dk og youseepost.dk, så jeg er lettere forvirret og må have fat i TDC igen :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)