Mail adresse fejler

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej

Jeg får denne fejl http://www.billedeupload.dk/?v=KWT01.png , når jeg prøver at sende til adressen
xxxmailto:cyt@cyt.zooped.dk fra mit lokale mailprogram (Thunderbird).
Subdomænet ligger hos http://serverplads.net/ og adressen
virker fint, når jeg prøver via deres webmail.
Derfor tænker jeg om der er noget, som TDCs smtp
ikke tillader eller understøtter? Eller er det hos
http://serverplads.net/ der skal gøres noget?

Kan det være fordi det er et subdomæne?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin Ploug

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mploug

Den e-mail adresse du har sat ind, synes jeg du skal sløre, det gør du ved at klikke på ind indstillinger og klikke på rediger svar.

Eksempel:xxxxx@privat.dk

Det er ikke godt med en fuldt offentlig e-mail adresse, da det kan føre til misbrug.

hilsen Bente

Mange tak, det havde jeg ikke lige tænkt på. Jeg har ikke et punkt ude til højre der hedder Rediger.

Skal jeg stå i selve forummet eller hvor?

Omdømme 3

Hej mploug

Det kan jeg ikke forstå, du har været med så længe, så det burde du kunne gøre.

Nu redigerer jeg i mit svar, har du ikke mulighed for, ud for dit første indlæg, at klikke på indstillinger og så klikke på rediger svar???

Hvis du kikker på mit redigerede svar, vil det stå lige under overskriften.

Der er ikke andet for, at du skriver en PM(privat meddelelse) til en Forum moderator, så kan de gøre det for dig.

Ved ikke lige hvad du mener med: Skal jeg stå i selve forummet eller hvor?

hilsen Bente

Når jeg er logget på, står i den pågældende tråd og klikker på Indstillinger ude til højre får jeg de muligheder man ser her http://billedeupload.dk/?v=xXfNs.png

Nej, den mulighed har jeg ikke. Men jeg ser lige, at der står Nester under dig og Bruger under mig.

Kan der være forskel på vores rettigheder?

Omdømme 3

Hej mploug

Næ det kan jeg godt se, at den mulighed har du ikke, så du bliver nødt til at skrive en PM til en TDC Moderator, det er måske en fejl at du ikke kan.

Det kan du ikke gøre før mandag, desværre.

hilsen Bente

Omdømme 3

Hej mploug

Tak for oplysningen, havde ikke lige set at jeg havde fået en anden titelBlinkende humørikon og ja det kan godt være at det er derfor.

Det kan du læse om her: /t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Rang-og-pointsystem/td-p/35339

hilsen Bente

Hej

Hvor og hvordan skriver jeg til en moderator?

Dvs. jeg kan helle ikke bare slette mit oprindelige spørgsmål?

Omdømme 3

Hej mploug

Som det ser ud på det billede du har uploadet, kan du ikke slette indlæg, men prøv at kigge på dine indstillinger igen.

Du skriver til en moderator på denne måde.

Se link: /t5/user/viewprofilepage/user-id/6

Martin er en af moderatorerne og ham kan du sagtens sende  en PM til og bede om at sløre den e-mail adresse.

Se til højre, der står: send en privat meddelelse til denne bruger, det er ret enkelt.

Håber du kan finde ud af det, ellers skriver du bare igen.

hilsen Bente

Intet ser ud til at være ændret i Mine indstillinger, og der står ikke noget med "Skriv til....."

når jeg går til Martin moderator-side som du henviser til. Kan det være noget med rettigheder igen?

Det er et lidt irriterende koncept, hvis du spørger mig.

Nu kunne jeg pludseligt skrive til Martin.

Hej

Det kan være en fordel for os der hjælpe r at kunne se domænenavnet i en mailadresse, derfor sløres en mailadresse sådan:

xxxxxxx@privat.dk. Domæne navnet er, det der står til højre for @.
@mploug ja det har noget at gøre med forum-systemet. Efterhånden du skriver flere indlæg kan du lidt flere ting, men fint du skriver til Martin. På et tidspunkt vil du også være istamd til at oploade billeder, hvilket jeg mener skulle være mulig fra starten af, men igen. Det er vist sådan forum er bygget op.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)