Mail

Jeg har skiftet til DLG. Fik at vide det stadig var TDC og alt som før, Nu kan jeg ikke komme på min mail. Det er desværre meget vigtig jeg kan bruge min mail, mister mit job hvis jeg ikke kan komme på. hvad gør jeg? Tak

2 Kommentarer

Hej Bipad

Jeg har fundet dlg-tele's side med mailopsætning. Hvis du har skiftet til dlg, skal du i følge den side jeg har fundet oprette en mail hos dem. Da du siger at tdc også ejer det firma, kan det vel ikke gøre noget at henvise til siden: http://www.dlgtele.dk/privat/kundeservice/kundeservice-bredbaand/opret-en-dlg-e-mail/

Indtil du måske får svar fra en af de andre brugere, vil jeg anbefale dig at oprette en gmail-adresse hos google, som du efterfølgende kan give til dit arbejde. Den kan de/du bruge, indtil du finder ud af hvad DLG kan tilbyde dig. I disse tider må du sørme ikke miste dit jop.

Andre der har en kommentar til Bipad? 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Er bange for du har fået forkert information, hvis du har fået at vide at DLG var det samme som TDC og du bare kunne beholde din email adresse ved DLG.

Som det også fremgår på MajaH's link, skal man betale 29 kr/md for et NetBasis email abonnement, hvis man ønsker at beholde sin TDC mail når man opsiger sit bredbånds abonnement. Hvis du ønsker at gøre dette, må jeg bede dig kontakte TDC's kundeservice. Hvis ikkem kan du finde hjælp til at oprette en mail ved DLG på samme link.

Hilsen Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P