mail

Hej TDC

Jeg kan ikke åbne min webmail, er der problemer nogen steder?, jeg sidder i Norge og prøver at åbne mail som jeg har gjort så mange gange før, men den har ikke fungeret idag.

Mvh

Ole

6 Kommentarer

Mit virker heller ikke - hverken via pc eller mobiltelefon - stram op TDC

MVH Torben

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvordan "virker ikke"? Henter den ikke nogle mails eller får i fejlmeddelelse når i går ind under Mail her på siden?
Den timer ud inden den overhoevedet får åbnet startsiden, hvor brugernavn og kode kan indtastes.

Hvis jeg forsøger at gå ind på webmail efter at have logget ind på min side, så timer den også ud.

Fra morgenen af, virkede det fint, og jeg var logget på, da den pludselig mistede forbindelsen. Siden har det ikke virket.

På mobilen fik jeg startsiden, men derefter gik den helt i stå under kontrol af login.

MVH TOrben

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Mærkeligt. Jeg har absolut ingen problemer, hverken webmail, mobil eller outlook.
Har samme problem - det har ikke virket siden i går aftes.

Har både prøvet på mobilen, men hjemme pc samt på arbejde idag :-/

Så virker min igen - har også lige talt med TDC som forkalrede, at de har arbejdet på problemet hele weekenden.

Så der er håb forude.

MVH Torben

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)