mail?????

Hejsa

Jeg har for langt tid siden oprettet en mail konto ved tdc og nu har jeg så skiftet til yousee og det hele virker på en com men kan kunne modtage mail på min bærbare og tlf ....  så hvad gør jeg galt og de skulle være opsat rigtigt ?????

sam

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sam

Se i første omgang nedenstående side for opsætning, hvis det ikke hjælper dig, må du gerne skrive tilbage med de fejlbeskeder du får på de enkelte enheder.

www.tdc.dk/4444

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Tak for svaret. Nu skal det lige sige det er en mac og iphone jeg har så jeg kunne ikke lige bruge det link du henviste til men har checket det mauelleog det skulle passe og på min mac for jeg denne besked..

Kan ikke sendebesked via serveren udgående server

Afsenderadressen x@x.dk blev afvist af serveren asmtp.mail.dk.

Vælg en anden server til udgående post på listen nedenfor, eller klik på Prøv senere, hvis du vil lade beskeden ligge i udbakken, indtil den kan sendes.

Sender fra: Søren Møller <x@x.dk>

og på min iphoine for jeg denne

modtageren blev afvist af server fordi den ikke tillader relay-forsendelser

håber du kan hjælpe

hilsen sam 

Omdømme 2

Hej sam

Jeg ved ikke om du selv har løst det i mellemtiden.

Men ellers er her et par Mac-vejedninger:

OS 10.6 - http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=27566

OS 10.7 - http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26323

Og vær opmærksom på at du taster din e-mailadresse som brugernavn, og at du benytter det korrekte password.

Hvis du er i tvivl, om passwordet er korret, kan du lave et nyt, hvis du benytter Webmail.

Du laver passwordet under "Indstillinger" og "Password".

Vh.

Rasmus - TDC

Hejsa Rasmus 

tak for hjælpen det virker nu  så det er supert Glad humørikon

hilsen Søren

Hej sam

Det ser ud til at du kunne bruge det svar Rasmus har skrevet. For at hjælpe andre med samme problem, kan du klikke accepteret som løsning ud for det svar der hjalp dig mest..Glad humørikon

Forresten, dette er et offentlig forum, så hvis du fortryder, at du har skrevet din mailadresse hvor alle kan se den, kan du sende en Privat Meddelelse til en af moderatorerne og bede dem om at camoflere din mailadresse.
@Rasmus

To ting der undrer mig.

Hvis en mail er oprettet for lang tid siden hos TDC, med TDC's domænenavn, hvordan kan det domænenavn flyttes til yousee og stadig virke der, og ydermere virke  med TDC's opsætning.

Jeg troede ikke at TDC's domænenavn kunne overflyttes til Yousee.

Jeg troede faktisk også at det skulle være yousee's opsætninge der skulle bruges.

Overrasket humørikon - Nå - men det kan jo være det er fordi det er en mac.

Omdømme 2

Hej Maja

Godt spørgsmål, så jeg tog lige et nærmere kig på e-mailadressen.

Vi administrerer vores internetforbindelser og e-mail adresser i to forskellige systemer, så da sam opsagde sit internet, skete der en fejl, så e-mailadressen ikke automatisk blev lukket i det andet system.

Dvs. sam har egentligt e-mailadressen liggende gratis hos TDC, selvom han bruger internet hos YouSee, så en eller anden dag, når der sker en systemoprydning, bliver den lukket.

Jeg vil foreslå sam at tage en snak med TDC Kundeservice for at finde en løsning, for du har ret i, at e-mailadressen ikke kan overflyttes til hans YouSee-abonnement. 

Vh.

Rasmus - TDC

hejsa rasmus

er det dig der kan slette det der står med min mail adr  påGlad humørikon

og hvad vil det vil det sige nå du siger min mail vil blive lukket og hvad kan tdc  gør ved det kan jeg beholde min mail efter det ???

sam

Omdømme 2

Hej sam

Så er din e-mailadresse i indlægget rettet :-)

Mht. til abonnementet, så burde din e-mailadresse automatisk være opsagt, da du forlod TDC, og blev kunde hos YouSee - dette er dog ikke sket, så en eller anden dag, vil vores system lave en automatisk opryning og slette din e-mailadresse.

Da TDC og YouSee er to konkurrende selskaber, er det ikke muligt at flytte e-mailadresser mellem de to selskaber, så det efterlader umiddelbart to løsninger.

Den ene løsning er at du optretter en ny e-mailadresse hos YouSee, som du begynder at benytte, og så udfaser den anden, indtil den en dag lukkes.

Den anden løsning er at ændre din TDC e-mail til et betalingsabonnement til 29kr/md.

Hvis du ønsker yderligere forklaring/information, er du velkommen til at skrive til kundeforum@tdc.dk, notér i så fald også gerne et kontaktnummer.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)