Mail

Hej

Jeg har et spørgsmål,

Når jeg sender en mail over Tdc-mail, som er en HTMLfil hvorfor kommer den så fren som en vedhøftet fil som er en JPGfil, og hvis HTMLfilen indeholder mere end et grafikbillede splittes denne fil op i eks. 3 vedhæftedefiler, det er meget ærgeligt, da jeg skal kunne sende og modtage HTMLfiler, er der nogen der kan sige hvad jeg evt. kan gøe for og modtage disse filer ok.

Vh. logchr

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej logchr

Oplever du fortsat problemer med din e-mail?

I så fald vil jeg gerne vide, om du benytter vores Webmail, eller om du har en e-mail klient på din PC, såsom Outlook Express eller Windows Live Mail.

Når man gemmer en HTML-side, vil browseren ofte gemme billederne på siden for sig, og derfor kan det være en fordel, at pakke det hele i en zip-fil før afsendelse.

Men ellers, hvis det er en hjemmeside på nettet, har du så ikke mulighed for at sende linket til siden, i stedet for hele siden?

Vh.

Rasmus - TDC

Hej

Mange tak for dit svar, jeg kan desværre ikke bruget dit svar, det løser ikke mit problem, da jeg vil kunne se grafikken når jeg modtager mailen, ikke noget med en zip jeg færst skal åbne, lige ledes skal andre heller ikke åbne en zip før de kan se det jeg sender, det er jo ikke sikkert ( nej jeg ved) ikke alle har et zip-program og ej heller kan bruge det, jeg bliver desværre nød til og burge mit webhotel som mellemstation, men det fungerer også perfekt. Underligt TDC ikke kan klare en sådan mail.

God dag til dig.

vh. Laila

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)