mail

Hej.. Jeg have lidt problemer med min mail, så fik vi en vi kender til at kigge på det..personen lavede, af endnu ikke oplyste grunde, min mail om! Så har det samme bruger navn som altid, men mailen er lavet om fra xxxxx@mail.dk til xxxxxx@mail.dk så med det resultat at der jo ikke kommer de store mængder mail's ind, da alle jo har den første [i] Har prøvet at lave den om igen til xxxxxxx@mail.dk men så siger den bare at mail'en er i brug. gør man så?  [i]

Mail adresse fjernet af moderator.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej krabs

Hvis du har prøvet at oprette mailadressen "krabs" under Webmail / Indstillinger / Mailadresser, og du får beskeden, at mailadressen er i brug, så er den formentlig slettet. Det betyder, at mailadressen er i karantæne. Andre kan således ikke bare oprette mailadressen og modtage dine mails, men det betyder jo desværre også, at du ikke kan få mailadressen tilbage før efter karantæneperioden (som vist nok er 6 måneder) Trist humørikon

Hvis du efter udløbet af karantæneperioden stadig gerne vil have den, skal du huske at oprette den, inden en anden gør det Blinkende humørikon

Hvis nogen sender en mail til din slettede mailadresse, vil de få et autosvar med emnet "Mail System Error - Returned Mail" og besked om, at mailen ikke kunne leveres.

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P