mail

Hej jeg kan modtage post men ikke sende hvorfor kan jeg ikke det?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis det er web mail, skyldes det typisk at du bruger Internet exploere 9, der skal du sætte den i kompetibel tilstand.

Hvis det er et mail program på din computer, så skal du tjekke indstillingerne i dit mail program.

Udgående server er asmtp.mail.dk

Udgående server port 587

Husk at have markeret feltet med at den skal bruge samme login oplysninger som indgående server.

Hvis du ikke er sikker på hvordan du ændre disse indstillinger så kan du gå ind på http://tdc.dk/4444 det er et program som sætter alle disse parameretere korrekt.

Prøv at slette alle mails i din udbakke og så send en mail til test@mail.dk så får du et autosvar tilbage hvis den går igennem.

Hvis intet af dette hjælper, hvilken fejl meddelse får du?

Hej gerdes

Det ved jeg sørme ikke. Nu sidder jeg jo ikke og ser på det samme som du ser på.Blinkende humørikon

Nej jeg driller dig lidt og vil godt sige Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg går ud fra du har et postpogram på din pc. TDC har forandret opsætningen og der for skal du gå ind i egenskaber for dit postprgram og tjække dette:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Jeg er kunde som du og bliver glad for en tilbagemelding fra dig.

redigeret tilført:
@diskoDk - ups -vi skrev på en gang. Jeg tillader mig at lade mit stå, selvom det stort set er det samme vi skriver. Humørikon med tunge

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Så har personen to guides så hvis den ene ikke er til at forstå kan man jo bruge den anden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)