Mail

• Mop
  • 0 kommentarer
Hej TDC

Der er nogle der fortæller mig at de modtager en fejlmeddelese når de sender mail til min mailadresse - Den besked de får retur er : "This message size limit is exceed by this message"

Så er spørgsmålet så om fejlen ligger hos TDC eller dem der sender, da jeg modtager mails fra mange andre der ingen problemer har. ?!

Det skal lige tilføjes at min mailboks ikke er overfyldt, så det kan ikke være derfor.

På forhånd tak

Mop

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mop

Først velkommen her i forum

Fejlen ligger højst sansynligt hos dem der sender til dig, og tildels også hos dig, som fejlmeddelelsen også siger, fylder den mail man forsøger at sende, for meget. Du skal undersøge hvor store mails du har mulighed for at modtage, og så skal afsenderen sørge for at deres mails fylder mindst muligt. Det er for det meste vedhæftede filer, så som billeder der fylder meget. Afsenderen skal bare som regel sørge for at deres mail's max. størrelse ikke overskrider 5 Mbyte.

Det du kan gøre, hvis du har muligheden for det, er at gå ind på din TDC-mailboks og sætte størelsem på mails du modtager til max. størrelse. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=8240

Det er lige nu det nærmeste jeg kommer på et svar på dit spørgsmål.

Du er velkommen tilbage hvis du har yderligere spørgsmål.

Måske andre har en løsning jeg har "overset", men prøv lige mine forslag.Glad humørikon

Hej KPN

Se den funktion havde jeg lige overset i farten - super - min mailboks stod til et maks på 10kb, det er jo alt for lidt.

Mange tak for hjælpen.

Hilsen Mop

Omdømme 2

Hej igen

Det er rigtig godt at du har fået løst problemet omkring størrelsen på mails i din din mail boks, og jeg vil også lige nævne muligheden for at øge størelsen på din mailboks, hvis ikke du i forvejen er klar over denne mulighed. Jeg lægger lige et link og god fornøjelse med brug af din PC:Blinkende humørikon

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=10931

Hej igen.

Til gengæld har jeg stadig et prob med min iPhone - min mail kan modtages, men selvom jeg har opsat den med korrekt udgående server, kan jeg stadig ikke sende mails fra min iPhone - det er godt nok belastende !

Måske KPN har et svar klar omkring dette ??

Mop

Omdømme 2

Hej igen Mop

Ja, nu skal jeg godt nok helt ned på knæ og grave dybt i hukommelsen, det der med iPhone er ikke lige min stærke side, men jeg vil prøve at smide spørgsmålet videre til miela1, han ved faktisk alt, så det håber vi på Meget glad humørikon

Hey

Super .. tak for dét og fortsat god dag :-)

/ Mop

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har lige lidt travlt lige nu så det bliver lige lidt kort.

jeg vil bede dig at prøve at følge den her vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063, det er post 2 på den her side.

hvis det er en iphone 4 skal du bruge den her.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/?wm=3a3497a801081a237873.

skriv lige i gen hvis d ikke får det til at virke.

@KPN, Tak for tilliden men det er ikke alt jeg ved.

Jeg har ved gud prøvet alle de foreslåede indstillinger for at få min iPhone 4 til at sende mail, som den kunne for nogle uger siden. Kan fint modtage men stadig ikke sende.

Jeg har en tdc mail som er en pop3.  Hvad gør man så...??

Hej TDC og alle

Jeg har et problem med min mailboks, hver gang min amerikanske leverandør sender mail til mig modtager jeg dem ikke, de findes ikke i uønsket post og ikke i spam mappen, han er oprettet som en sikker kontakt.

Hvis han sender en mail til mig hvor han indtaster min mail adresse og samtidig indtaster min@live.dk mail adresse modtager jeg kun denne TEKST mail på min@live.dk.

Jeg skiftede min pc for 3 uger siden og exporterede min mail konto og lagde den op på den nye pc, men jeg modtager mail fra mange hver dag ( ordre fra netbutikken mv.  bare ikke mail fra min leverandør.

Er der nogen der har oplevet dette før.....?

Og er der nogen der har et bud på hvordan jeg løser dette for i bund og grund skulle det være mærkeligt hvis det kun er hans mails der smutter, der er sikkert flere der forsømmes på grund af dette problem.

Torben Jensen

jagtoasen

Omdømme 2

Hej jagtoasen

Jeg mener der har været noget om at TDC på et tidspunkt blokerede for visse udenlandske domænenavne på grund af spam, jeg er ikke sikker, men det kunne da være en mulighed at forhøre sig hos TDC's kundeservice, om det netop er domænet eller en anden form for blokering for din udenlandske kontakt. Hvis det er tilfældet burde TDC kunne hjælpe dig.

Jeg håber da du finder en løsning, for det andet her er da ikke holdbart i længden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)