mail

• ACR
  • 0 kommentarer
Min kone og jeg har oprettet hver sin mailadresse, og modtager mail uden problemer hvis der sendes til os enkeltvis, men hvis nogen sender til os begge på en gang får ingen af os mailen heller ikke som tdc webmail.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du og din kone har "hver" jeres mailadresse på et enkelt TDC abonnement, så er det ikke helt hver jeres. Der følger kun een mailadresse med et TDC abonnement, hvor man så kan oprette 5 alias for denne mailadresse. Det din kone har er således et alias for din mailadresse.

Det er selvfølgelig kun er formodning jeg her kommer med, da du ikke selv har beskrevet det præcist.

Nu kan det rent teknisk ikke lade sig gøre at sende den samme mail til dig og din kone nøjagtigt samtidigt. Selv hvis man er vældigt hurtig på tasterne, så vil der gå nogle sekunder mellem afsendelserne.

Jeg formoder derfor at du taler om en mail til dig, hvor din kone er opført som modtager også i Cc feltet.

Jeg har derfor testet det samme hos mig selv, ved at sende en mail til mig selv, og samtidig sætte et af mine andre alias på i Cc feltet, - og det går vældigt fint. Jeg får øjeblikkeligt den samme mail i to eksemplarer, - et eksemplar til min mailadresse og et eksemplar til det alias jeg har tilføjet i Cc feltet.

Jeg har ydermere prøvet at sende den samme mail til 3 modtagere. Det funker også.

Det kan altså godt lade sig gøre, så der må gøre sig noget specielt gældende hos dig.

Prøv eventuelt at lave den test jeg selv lige har lavet.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P