Mail

Jeg har webmail og flere adresser - når der sendes en mail med begge adresser på samme mail kommer bliver de ikke vidre sendt til de to forskellige PC´er, den ene har Outlook og den anden har windows mail som mail programmer. Alle andre mails finder den rigtige PC. Hvem kan hjælpe!!

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mejlbyerne

Tak fordi du skriver her inde på Forum. Glad humørikon

Jeg skal lige være sikker på at jeg forstår dit spørgsmål.

Du modtager en mail, som både er sendt til person A og person B, men det er kun person A som modtager mailen, er det korrekt forstået?

Ser frem til at høre fra dig. Hvis du imellem tiden har fået løst fejlen, må du meget gerne dele svaret med os andre her på Forum.

Hilsen Angelika

Hej Angelika

Der er ikke problemer med at hente mails ned fra Webmail til computer A. - men mailen tilcomputer B hænger i Webmail. Det ser ud til at der "mangler" et skillefilter der kan "se" at det er to adresser på samme webmail.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Det der sker på PC-a er, at den henter-mail'en fra serveren og derefter sletter den e-mailen på serveren.

Det du skal gøre. for at forhindre at dette sker, er, at du inde i egenskaber for e-mail konto i avancerede oplysninger krydser af, at e-mailen skal gemmes på serveren (eventuelt gøre det tids begrænset).

Dette skal du gøre på BEGGE PC'er.

Så skulle det gerne spille!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)